Nails Of The Day: CND Shellac in Winter Glow

winterglow.jpg

Het was al een hele tijd geleden dat ik nog eens een nieuw gellakje had gekocht. Mijn andere kleurtjes zijn ondertussen al vier jaar oud en sommigen lakken niet even fijn meer. Ik was op zoek naar een perfecte baby roze kleur, die goed dekt. En ja hoor, na even te zoeken op het wereld wijde web, had ik mijn nieuwe lakje gekozen!

Het was de eerste keer dat ik een gellak kocht van CND. Omdat deze best wel prijzig zijn, heb ik een hele poos gewerkt met het merk Moyra. Dit is ook goed, maar omdat ik CND een keer wou testen, heb ik er dan toch één van gekocht.

Ik wou eerst gaan voor de kleur Be Demure, maar omdat deze op de foto’s roziger was dan ik eigenlijk in gedachten had, stuitte ik op de tint Winter Glow. Dit is een prachtige babyroze kleur. De CND shellac kleuren zijn er ook in gewone nagellak, maar omdat ik niet weet of die versie meevalt, kan ik alleen iets zeggen over de shellac versie ervan.

De kleur dekte na twee laagjes, wat heel fijn is voor een lichte tint. Op sommige nagels had ik hier en daar nog wat donkere strepen, waar ik nadien nog even ben overgegaan met een derde laagje. De shellac is er bij mij twee weken opgebleven. Omdat ik zo’n fan was van de kleur, heb ik mijn nagels er direct nadien nog eens mee gelakt. Het komt bij mij niet vaak voor dat ik zo lang dezelfde kleur draag, maar met deze heb ik niet het gevoel dat ik het snel beu word. De tint past bij alles en is neutraal genoeg om te gaan werken. De kleur is in het echt iets roziger dan op de foto, maar nog steeds niet te fel.

Ik ben enorm blij met mijn aankoop en vind het zijn prijs meer dan waard. Vooral omdat je niet makkelijk licht roze kleuren vindt die goed dekken, ben ik een grote fan van deze lak. Ik heb hem online gekocht bij Haarshop.nl, daar was die het goedkoopste. Tot mijn verbazing vroegen ze er in een lokale make-up winkel 40 euro voor, wat ik nogal vreemd vond, omdat die online “maar” 28 euro kostte. Zeker eens goed rondkijken voor je iets van het merk koopt!

Misschien een klein detail, maar ook de naam van de lak vind ik heel mooi klinken. Winter glow, klinkt een beetje sprookjesachtig, niet?!

Liefs

Saar

3 gedachtes over “Nails Of The Day: CND Shellac in Winter Glow

Geef een reactie

