Plan With Me: Bullet Journal Augustus

augustus.jpg

Aangezien mijn bullet journal in juli niet veel gebruikt werd, heb ik de indeling wat rondgedraaid. Ik gebruik het geliefde boekje nog steeds als gedachtendump, een vuilnisbak voor alle lijstjes en dingen die ik zeker wil onthouden of ergens moet noteren, maar niet meer als agenda.

Omdat ik vorige maand heel veel moeite had met alles up to date te houden, zoals mijn maandelijkse kalender en mijn sportbezigheden, heb ik mijn afspraken allemaal op één plaats gezet. Vanaf nu staat alles gepland in mijn GSM en mijn agenda die ik gebruik voor school. In mijn bullet journal van augustus staat dus geen maandelijks overzicht meer van alle evenementen en geplande items, omdat ik na een tijd alles wat overal had staan en het niet handig meer was.

augustus2.jpg

De doelen, favorieten en mijn spending log gebruik ik wel veel, dus dat heb ik er opnieuw in gezet. Ook een kleine tracker en een lijstje. Bij goals heb ik deze keer best wel veel staan. Ik heb onder andere gepland om mijn foto’s en bestanden wat op te ruimen, aangezien dat altijd een irritante, maar noodzakelijke karwei is. Het gedacht alleen al dat dat moet gebeuren, zucht…

Ook wou ik het volgende in mijn achterhoofd houden: “Less is more”. Minimalisme is altijd een werkpunt waar ik me mee wil bezighouden, dus heb ik het als herinnering daar nog even vermeld, zeker omdat ik nog wat dingen wil kopen voor in mijn studio/appartementje dat binnenkort af is. Enkel de dingen die absoluut nodig zijn aanschaffen i.p.v. alle leuke en mooie interieur prullaria kopen.

augustus3.jpg

Op de volgende pagina heb ik een inspiratie pagina gemaakt. Eentje dat is samengesteld uit al mijn favoriete foto’s op Pinterest. Deze is vooral op interieur gericht, maar misschien dat ik tijdens augustus nog wel enkele andere pagina’s maak, met dingen die me inspireren. Ik pin heel veel op Pinterest, waardoor dingen vaak verdwijnen die ik graag elke dag zou willen zien als herinnering. Vandaar dat ik ze heb uitgeprint en in mijn bullet journal heb geplakt.

Meer dan dit staat er voorlopig niet in. Nu de afspraken er niet meer instaan, heb ik een aantal minder pagina’s deze maand. Ik heb me beperkt tot de dingen die ik niet kan missen in mijn bullet journal, waardoor het hopelijk deze maand meer zal worden gebruikt.

Want ja, less is more!

Liefs

Saar

Geef een reactie

