Shoplog: Middelburg

shop1.jpg

In Middelburg heb ik mijn slag kunnen slaan. Een aantal boeken (yes, Jamie!), een koffiemok, een paar leuke make-upjes en een mooie (en goedkope) fotokader. We hebben stevig moeten rondzeulen met de zakken, aangezien het allemaal vrij zwaar was. Maar hey, het was het waard!

In mijn eerdere blogpost over Middelburg zei ik dat ik een bezoekje had gebracht aan boekenhandel “De Drvkkerij”. Mijn benen bibberden (hoera MS) en mijn hart begon sneller te kloppen toen ik de grote hoeveelheid leesvoer zag. Wauw! Ik was allereerst op zoek naar het tweede boek van de Outlander-serie, namelijk Terugkeer naar Inverness. Toegegeven, het was niet slim om een kanjer van een boek te kopen, aangezien we nog wat andere winkels moesten doen. Maar hey, je moet er iets voor overhebben als je romantische avonturen wilt beleven met de knappe Schot Jamie Fraser…

Ook had ik de boeken In het water en De kroon van de Tearling gekocht. Toen ik een tijdje geleden in de Standaard Boekhandel de dames van de winkel onderling enthousiast over het nieuwe boek van Paula Hawkins hoorden vertellen, had ik het opgeslagen in mijn achterhoofd. De Kroon van de Tearling ben ik bij toeval tegengekomen. Toen er op de achterkant van het boek een quote stond van Emma Watson, waarbij stond dat zij de hoofdrolspeelster gaat zijn in de verfilming, was ik direct verkocht. Die wou ik ook zeker lezen!

shop4.jpg

In de boekenwinkel hadden ze ook toffe accessoires. Ik vond deze koffietas zo leuk, dat ik hem gelijk had gekocht. Ideaal voor in mijn appartementje! Ik zie mezelf al wat schrijf slurp schrijf slurp doen. De mok was van het merk Blossom Books, die op hun website nog andere leuke boekengadgets verkopen.

shop2.jpg

In de winkelstraat van Middelburg was er een fotografiewinkel, die buiten allerlei fotokaders in de solden had staan. Ik zocht nog een kader voor mijn aquarelle schilderij, dus heb ik er eentje gekocht. Ik heb er maar elf euro voor moeten betalen! Koopje!

shop3.jpg

Als laatste had ik in de Douglas nog twee make-upjes gekocht. Telkens als ik NYX ergens zie, moet ik eens gaan kijken. Het merk is heel goedkoop en de kwaliteit ervan is steeds heel goed. De soft matte lipcreams vind ik het leukst, maar omdat ik er daar al enkele van heb, wou ik graag iets anders proberen. De kleur die ik mooi vond in de matte Lingerie lipgloss was uitverkocht, dus ben ik gegaan voor de oogschaduwversie. Ik had er nog nooit één van geprobeerd en de kwaliteit leek me heel goed. Ik heb de kleur Sweet Cloud gekozen, omdat het me een leuk alledaags kleurtje leek.

Ook heb ik de Illuminating stick in Chardonnay Shimmer gekocht, een prachtige highlighter. Aangezien ik nog geen highlighter in stickvorm in mijn collectie heb, was ik geïntrigeerd. De lavendelkleurige versie hiervan (Lavender Lust) leek me ook prachtig! Misschien nog eentje om op mijn verlanglijstje te zetten. De producten kostten ongeveer 8 euro elk, wat niet te veel is.

In Domburg heb ik deze keer niets gekocht. Meestal koop ik er een juweeltje, maar deze keer heb ik niets gevonden wat er echt uitsprong.

Ik ben enorm benieuwd naar mijn boeken en make-upjes. Weer enkele leuke bezigheden voor de zomervakantie!

Liefs

Saar

BewarenBewaren

BewarenBewaren

2 gedachtes over “Shoplog: Middelburg

Geef een reactie

