Outfit Of The Day: 25 jaar Getrouwd

outfit1.jpg

Vijfentwintig jaar getrouwd zijn, het is niet niks! Wel, mijn ouders, niet ik. Naast het feit dat de hele voortuin in het geheim versierd werd door familie, hadden we ook een heel fijn feestje gepland. Tijd om onze glittertenue boven te halen. Oké, glitter nu ook weer niet. Maar het was een hele uitdaging om het perfecte kleedje te vinden, zowel voor mij als voor mijn moeder…

Mijn eerste gedacht was om een jurkje te zoeken met een open rug. Ik wou iets helemaal anders dan ik al had. Ik koop altijd A-lijntjes, omdat die gewoon altijd mooi bij mijn figuur passen. Steek me niet in een maxikleedje uit T-shirtstof, want je loopt schreeuwend weg. Ik heb me er bij neergelegd dat dat me niet staat. Iedereen heeft andere voorkeuren en andere lichaamsvormen, voor ieder wat wils. Toch wou ik uit mijn comfort zone gaan en iets anders kopen dan mijn gewoonlijk schattig bloemenkleedje.

outfit2.jpg

Maar helaas, je had het al wel gemerkt, ik heb een schattig bloemenkleedje gekocht. Telkens ik een winkel binnenstapte, trokken de A-lijntjes me aan als een bijtje naar de bloemen. Omdat ik weet dat die me altijd heel goed passen, is het moeilijk om iets anders te kiezen. En dus, heb ik maar toegegeven aan mijn eigen stijl en heb ik iets gekocht waar ik me perfect mezelf in voel. Niet iets dat ik achteraf niet meer kan aandoen, maar iets waar ik heel veel plezier aan ga hebben.

Tijdens het passen vroeg iemand aan mij waar ik het had gehaald in de winkel, want zij vond het ook mooi. En ja hoor, zij heeft het jurkje daarna ook gekocht. Ik vind het super lekker zitten en vind het heel leuk met de print en de snit!

outfit4.jpg

Nadat ik het kleedje had gekocht, wou ik graag een truitje voor als het wat kouder zou zijn. Eentje van King Louie stond altijd al op mijn verlanglijstje, maar omdat ze wat prijzig zijn, had ik er nog nooit één gekocht. Een feestje is dus het perfecte excuus om me er één aan te schaffen. Hoewel, dat “één” werd “twee”, want ik kon niet kiezen tussen een rood exemplaar of een blauw. Mijn oplossing als je niet kan kiezen: koop ze gewoon allebei. Ik ben toch slecht, I know!

Voor het feestje heb ik het blauwe apart gehouden, het rode heb ik de voorbije maand al heel veel aangehad. Het heeft de perfecte lengte om te dragen op jurkjes en rokjes, want vaak zijn truitjes net wat te lang en zien ze er net wat slonzig uit. Omdat ik vaak jurken draag, is dit toch een toffe vondst.

outfit3

De zwarte glitterballerina’s heb ik van mijn ouders voor Wereld MS Dag gekregen. Zo zit er toch nog wat glitter in mijn outfit!

Outfit:

Jurk: Anonyme
Trui: King Louie
Schoenen: Tamaris
Handtas: Gianni Chiarini
Nagellak: OPI Designer DeBetter
Horloge: Andrea Bellini
Bedelarmband: Fossil
Parelarmband: Biba
Armband met steentjes: Was een cadeautje
Kettingen: Tiffany & Co en Names4Ever.nl
Lippenstift: L’Oréal 303 Tendre Rose

Liefs

Saar

 

9 gedachtes over “Outfit Of The Day: 25 jaar Getrouwd

  1. Een dikke proficiat voor je ouders hun zilveren jubileum. Mijn schoonouders vierden dit jaar hun 40ste huwelijksverjaardag. We hebben het vrij eenvoudig gevierd maar eigenlijk was het dus wel het ideale moment om een smaragdgroen kleedje aan te schaffen. Ik vind jouw jurkje echt heel mooi bij je staan. Niet alleen door de vorm maar ook door de kleurcombinatie. Zelf kies ik ook vrijwel steeds voor een A-lijstje of een kleedje in empire-stijl.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

