Opgemaakt nr. 5

opgemaakt1

Aangezien mijn Ikea kast kreunde onder de lege producten, werd het hoog tijd om een blogpost te schrijven over mijn recente opgemaakte flesjes en potjes. Ik heb een selectie gemaakt en het beste vuilnis er uit gesorteerd, aangezien ik meer had verzameld dan ik had verwacht.

opgemaakt 2.jpg

Make-up

Qua make-up heb ik veel van mijn dagelijkse spulletjes opgemaakt. Mijn favoriete mascara van dit moment, de Maybelline Lash Sensational Luscious in zwart, mijn favoriete eyeliner, de L’Oréal Super Liner Perfect Slim in Intense Black en de Nars Radiant Creamy Concealer in Vanilla. Nadat mijn mascara was opgebruikt, kreeg ik het geweldige idee om een keer een andere te proberen, omdat ik deze keer na keer na keer koop. Helaas is mijn huidige toch niet zo goed als deze. De eyeliner heb ik opnieuw gekocht, de concealer niet. Dit laatste is een geweldig product om te gebruiken op donkere wallen! Ondertussen gebruik ik nog steeds mijn concealer van Inika, shoplog vind je hier, maar als die op is, ga ik toch terug naar mijn Nars concealer. Hij dekt toch een stuk beter, waardoor mijn wallen als sneeuw voor de zon verdwijnen. It’s magic!

Parfum

De twee parfums die ik heb opgemaakt zijn de Hilfiger Woman in Pear Blossom (eau de parfum) en een staaltje van de Emporio Armani Because it’s you (eau de parfum). Het zijn allebei heel fris ruikende parfums, ideaal voor de lente of zomer. De eerste parfum is meer fruitig, terwijl de tweede meer zoet ruikt. Hoewel ik niet van mierzoete parfums hou, vind ik die van Armani heel fijn. Hij heeft toch dat element van gesofisticeerd en volwassen te ruiken. Heel fijn!

Lichaamsverzorging

Ik gebruik geregeld een topcoat voor mijn nagels. Eén van mijn geliefde merken is Seche Vite. Hoewel hij niet lang meegaat, enorm chemisch ruikt en snel stroperig wordt (na een drietal à zestal maanden), doet die je nagels enorm hard blinken. Ik koop hem een paar keer per jaar. Het flesje heb ik nog niet vaak helemaal opgemaakt, omdat je meestal niet tot de bodem geraakt voor hij slecht geworden is. Toch is het zeker eens de moeite om hem te proberen!

De handcrème van The Body Shop in de mango geur vond ik geweldig. Hij was niet te dik en trok snel in de huid. De geur was heerlijk! Niets op aan te merken.

opgemaakt3

Eén van mijn favoriete haarmerken is wel Macadamia. De producten ruiken onwijs lekker en als je haar serieus beschadigd is, zijn dit mirakeltjes! Ik heb de grote pot van het Deep Repair Masque opgebruikt. Omdat ik geen geduld had om drie stappen in mijn haarroutine te doen (shampoo, conditioner en dan nog een masker), had ik het masker de laatste tijd als conditioner gebruikt. Een minuutje er op laten en dan afspoelen. Heel fijn! De olie daarentegen vond ik wat te vettig naar mijn goesting, want telkens als ik hem gebruikte, leek het alsof ik juist van de fitness kwam. Niet de juiste look! Ook al was de geur hemels, toch ga ik de olie niet opnieuw kopen. Dat haarmasker daarentegen…

De douchegel van Le Petit Marseillais is een aanrader als je van snoepjes houdt. Ik heb de geur framboos & pioenroos gebruikt, en hij ruikt exact naar de roze fruitella snoepjes.  Heerlijk voor een keertje! Ook de Clean on Me douchegel van Soap & Glory rook goddelijk. Het is een echte parfumgeur, zalig!

Als laatste heb ik nog twee deodoranten opgemaakt. Mijn deodorantencollectie begint stilletjes aan te minderen (hoera!) en ik heb er nog maar een paar te gaan. De deodorant van Fa was oké, niet veel op aan te merken. Die van Nivea vond ik iets beter, gewoon omdat ik de geur wel fijn vond. Mijn favoriet is nog altijd de deo van Nivea met viooltjes.

Wauw, een hele zak vol met lege producten. Tijd om ze te sorteren en een nieuwe verzameling te beginnen!

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Opgemaakt nr. 5

Geef een reactie

