Mac Extra Dimension Eyeshadow in Sea Worship

1.jpg

Toen ik onlangs naar een Estée Lauder magazijnverkoop ging, heb ik deze oogschaduw op de kop getikt. Ik had dit soort van Mac al vaker zien liggen, maar nog nooit geprobeerd. Mijn innerlijke make-up freak wou er graag eentje testen. En ja hoor, voor ik het wist, lag hij in mijn winkelmandje. It wasn’t me!

Als ik het wereld wijde web moet geloven, zou dit een hele fijne soort oogschaduw moeten zijn. Ik heb hem een aantal keer zien passeren op YouTube en andere blogs, waardoor ik heel benieuwd was. Geef nou toe, hij ziet er enorm mooi uit, met zijn 3D gegraveerde zeegolfjes. De naam doet me eerder denken aan een blauwe oogschaduw, maar het is een gouden kleur met een olijfgroene ondertoon.

Ik was nu wel benieuwd wat dit soort oogschaduw anders maakt dan de gewone oogschaduws van Mac. Wel, omdat ik het zelf ook niet wist, heb ik het even voor je opgezocht…

Een Extra Dimension Eye Shadow is een hybride formule die zich laat smeren als een crème, blenden als een vloeistof en de finish heeft van een poeder met langblijvende kleur en prachtige glans. De crèmige, zijdezachte, bijna vloeibare formule creërt stralende, perfect gedefinieerde ogen in transparant glanzende tot oogverblindende metallic finishes

Mac cosmetics

Kortom, het zou een heel smeuïge oogschaduw moeten zijn met een prachtige metallic finish! Mmm, dat zie ik wel zitten…

2.jpg
Gewoon aangebracht, vochtig aangebracht, uitgeblend

En ja hoor, hij is heel mooi. De textuur is net zoals Mac het zegt, heel crèmig en gepigmenteerd. Niets op aan te merken. Ik heb hem ook een aantal keren vochtig aangebracht door middel van Mac Fix + op mijn borsteltje te spuiten. Dit vond ik ook heel mooi, hoewel het geen extra oempf gaf aan de intensiteit of kleur. Zonder het vochtigheidsgehalte is die precies zelfs wat mooier dan als je hem vochtig aanbrengt, nu ik het zo zie op de foto.

De oogschaduw en de kleur is heel draagbaar. Ik heb hem op mijn verjaardag als verjaardagslook gedragen. Gewoon simpel helemaal over het ooglid aangebracht, enkel deze kleur en meer niet. Het geeft een heel mooi glanzend effect en het is de perfecte oogschaduw voor een lazy day, of in mijn geval dus, voor elke dag!

Er lag ook een hele mooie champagnekleur, maar die was helaas uitverkocht. Weer eentje om op het “zeker waard om eens te bekijken en te swatchen” lijstje te zetten!

Liefs

Saar

Geef een reactie

