Nails Of The Day: Essie S’Il Vous Play

essie.jpg

Aaah Essie, je hebt het weer gedaan. De laatste tijd was ik niet zo geïnteresseerd in de kleurtjes. Aangezien ik tegenwoordig niet meer zo’n fan ben van de fellere lente en zomertinten, maar het eerder hou bij de nude en neutralere kleurtjes, zei het me niet veel. Maar toen ik de nieuwe Essie zomercollectie zag liggen, wou ik toch even gaan kijken. Bij toeval zat er een prachtige neutrale kleur tussen, yesss!!!

In het flesje deed de kleur me wat denken aan Essie Buy Me A Cameo. Deze heb ik eerder al gereviewd op mijn blog, maar is meer koperkleurig. Essie S’Il vous play is een roze metallic kleur met paarse ondertonen. Omdat ik Buy me a Cameo zo graag zie, had ik hoge verwachtingen voor dit lakje…

Al na het eerste veegje verscheen er automatisch een glimlach op mijn gezicht (en liet ik inwendig een kreetje), want man oh man, wat is die mooi! Het lakje is gemakkelijk om te gebruiken. Ik heb er twee laagjes opgezet, maar ik denk dat je met één laagje ook toekomt. Hij is goed dekkend, wat altijd een pluspunt is!

Van zodra ik hem had opgedaan, wou ik naar buiten. Waar zit die zon?! Al wiegelend stak ik mijn hand in het zonlicht en wauw, ja hoor, ik had een zonnebril nodig (voor het lakje, niet voor de zon!). De nagellak heeft een prachtige folieachtige glans, denk maar aan zilverpapier in de zon, ja zo dus! Als het licht er op schijnt, lijkt het een zilveren kleur. Kom je in een iets donkerdere ruimte, toont die weer wat meer paarsachtig. Ik hou van zo’n lakjes, waarvan de kleur precies steeds dat tikkeltje anders is, afhankelijk van de lichtinval.

Essie S’Il Vous Play is een lakje uit de Essie zomercollectie 2017 en kostte me ongeveer 12 euro. Heb ik nu al een item voor op mijn lijstje met favorieten van de zomer te zetten? Ik denk het wel!

Is die niet prachtig?! *Kijkt verliefd naar de nagellak*

Liefs

Saar

Geef een reactie

