Outfit Of The Day: Beachy Vibes and Sunny Skies

1

Voor mij is de zomervakantie officieel begonnen, wat me onmiddellijk doet denken aan ijsjes à volonté, een heerlijke zomerse bries en dagjes aan het strand. Toen ik dit kleedje met schelpjes zag hangen in de kringwinkel, vond ik het dan ook meteen leuk.

2.jpg

De eerste keer dat ik het wou dragen, moest ik wel de losse flapjes naar beneden strijken, omdat die nogal fel omhoog staken. Ik heb het gekocht in de Kringwinkel Chique de Friemel in Mol. Hier hebben ze enkel tweedehands kledij. Een zomers kleedje voor een achttal euro: check!

Toen ik het de eerste keer droeg, ging ik naar de MS kliniek en kreeg ik er direct complimentjes voor. Heel leuk, wetende dat het me niet veel heeft gekost!

3.jpg

Voor mijn verjaardag had ik van een vriendin een heel mooi armbandje gekregen. Natuurlijk behoort dit nu tot mijn dagelijks gedragen juwelen…

4.jpg

Zo shoppen in de Kringwinkel bevalt me wel. Je moet een beetje geluk hebben met de stijl en de maat die je tegenkomt, maar als je dan iets kan vinden wat je geweldig tof vindt, is het natuurlijk heel fijn. Zeker omdat je er niet veel geld aan moet uitgeven. Als je mij zou laten doen, zou ik regelmatig eens een kijkje gaan nemen. Ik zal me maar een beetje inhouden, anders hangt mijn hele kleerkast vol met kleedjes…

Outfit:
Jurk: Kringwinkel
Schoenen: Tamaris
Lippenstift: NYX Morocco Soft Matte Lip Cream
Horloge: Polar A360
Zilver Bedelarmbandje: Fossil
Roze armbandje: Biba
Armbandje met steentjes: Was een cadeau
Ketting: Tiffany & Co

Liefs

Saar

3 gedachtes over “Outfit Of The Day: Beachy Vibes and Sunny Skies

Geef een reactie

