Outfit Of The Day: Birthday Celebration

1

Onlangs passeerde ik een kringwinkel. Eentje waar ze alleen maar kledij hadden. Nooit had ik gedacht dat ik er echt iets ging kopen, want mijn vorige bezoekjes aan kringwinkels waren altijd een flop in de afdeling kledij. Ik had al vaak van andere mensen gehoord dat ze leuke tweedehands kledij op de kop hadden kunnen tikken, maar waar die leuke dingen dan te vinden waren, was mij een raadsel. Tot vorige week…

Na mijn maandelijkse afspraken in de MS kliniek, doe ik graag een paar winkeltjes. Meestal is het om een fijnere toets aan de dag te geven, wat rondsnuisteren tussen de kledij en een koffietje gaan drinken. Toen ik aan de andere kant van de straat een tweedehandswinkel zag met enkel kledij, was ik geïntrigeerd. En ja hoor, Macklemore heeft gelijk! Wat is het leuk om verborgen pareltjes te vinden. Tot mijn verbazing heb ik twee leuke zomerkleedjes gekocht. Het voordeel: ze kosten samen 17,5 euro! Aangezien mijn kleerkast al vol kleedjes hangt, voelde ik me dit keer een stuk minder schuldig door het feit dat ze zo goedkoop waren.

2

Ik ben al een hele tijd op missie om een leuk kleedje met open rug te vinden. Na enkele gefaalde pogingen op Zalando, moest ik het uiteindelijk (van mijn moeder) dan maar opgeven met dat online kopen en het wekelijkse bezoekje aan de Post om alles terug te sturen. Je had mijn gezicht moeten zien toen mijn oog viel op dit kleedje, mét open rug! Ik kon het niet geloven… Toen er een paar mevrouwtjes in de winkel zeiden dat ik er heel leuk mee stond, kon ik niet anders dan het te kopen. Wat een overtuigingskracht hebben zo’n dames toch!

3

Het kleedje is van Zara. Zelf koop ik daar nooit iets, omdat ik niet hou van hun onethisch werken en hun gebruik van kinderarbeid. Maar technisch gezien heb ik het niet in de Zara gekocht, toch? Doordat ik het een tweede leven geef, voel ik me er beter om. Toen ik zaterdag mijn verjaardagsfeestje had, wist ik direct wat aandoen! Het fijne was dat ik veel complimentjes kreeg, waarna de mensen verbaasd waren toen ik zei dat het van de kringwinkel was. Iets van een 8 euro, koopje! Het jurkje is wel redelijk kort, maar ik doe er een stretchshortje onderaan, zodat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.

4

De volgende keer als ik die kringwinkel passeer, ga ik zeker nog eens binnen. Misschien moet ik dan een keer kijken bij de andere afdelingen, aangezien ik deze keer alleen maar oog had voor de leuke jurkjes. In de winkel had ik nog een kleedje gekocht, wat je ook zeker op mijn blog gaat zien passeren!

Outfit:
Jurk: Kringwinkel (Zara)
Schoenen: Dorothy Perkins (Zalando)
Horloge: Polar A360
Ketting: Tiffany & Co
Lippenstift: Mac Heroine lipliner met Mac Up The Amp lippenstift

Koop jij soms tweedehands kledij?

Liefs

Saar

 

8 gedachtes over “Outfit Of The Day: Birthday Celebration

Geef een reactie

