Gigantische Shoplog: Estée Lauder Magazijnverkoop

1.jpg

“Oeps!” was de eerste gedachte die ik had toen ik het magazijn buiten stapte. Ik had een uitnodiging voor de magazijnverkoop van Estée Lauder, waar de kortingen naar het schijnt nog groter zijn dan in de bedrijfswinkel en ja hoor, die geruchten kloppen! Om het geheel nog wat leuker te maken, kreeg ik bij het betalen een uitnodiging voor de bedrijfswinkel, enkel geldig op die dag. Tja, wat moet dat moet…

Eerlijk, ik vond het zelf wat gênant om er een blogje over te schrijven, omdat ik echt wel veel heb gekocht. In het magazijn kostte alles tussen de 5 en 30 euro. Een haarproductje hier, een eyeliner daar en voor je het weet zit je grote zak behoorlijk vol. Je weet vast wel hoe dat gaat…

2

In het magazijn hadden ze een beperkt aanbod aan producten, waarvan je een deel in de bedrijfswinkel ook kon vinden, alleen was het in het magazijn nog wat goedkoper. In het magazijn heb ik het volgende gekocht:

  • Smashbox Light it up palette met 9 leuke blushes, highlighters en een bronzer.
  • Een Mac Feline eyeliner: een zwarte kohl liner, ideaal voor elke dag.
  • Tommy Hilfiger Peach blossom parfum in rollerball-vorm. Ik heb de grotere versie en vond het heel handig voor in mijn handtas.
  • Clinique Happy in Bloom parfum: eentje die mijn moeder heeft uitgekozen.
  • Bumble & Bumble Sunday Shampoo en Hairdresser’s Invisible Oil. Deze wil ik al lang uitproberen en waren nu maar 10 euro per stuk.
  • Mac Fix + met een cocosnootgeur, ideaal voor de zomer!
  • Glamglow Thurstymud masker. De volledige prijs zou ik hier nooit aan geven, maar omdat die nu een fractie van de winkelprijs was, wou ik hem zeker eens uitproberen.
  • Gratis lippenstift van Estée Lauder: omdat ik te veel heb gekocht 😉

3.jpg

Zoals ik al zei, kreeg ik bij het betalen in het magazijn nog een uitnodiging voor de bedrijfswinkel, enkel geldig op die dag. Tja, daar moet ik dan toch ook even gaan kijken. Buiten stond er een redelijk lange rij aan te schuiven. Meestal waren de dames wel goed gemanierd, maar degene die voor ons stond was toch wel wat zenuwachtig. Met een sneer vroeg ze aan ons of we wel mochten voorsteken?! Wel ja, de mevrouw van de winkel zei dat we door mochten… Vrouwen in hun strijd om make-up, het is altijd een avontuur!

Eenmaal binnen was mijn moeder zo lief om al direct gaan aan te schuiven aan de kassa. Er lag nog niets in ons mandje, maar de rij kronkelde helemaal rond de winkel. Het is er altijd druk, maar zo veel volk heb ik daar nog nooit gezien… Na wat rond te wandelen (en wat te friemelen tussen al de mensen), had ik toch weer wat in mijn mandje liggen.

  • Mac Lipliner in Heroine, een prachtige paarse kleur
  • Bobbi Brown Shimmer Brick set met een blush en een borsteltje
  • een Mac Extra Dimension oogschaduw in Sea Worship. Dat soort oogschaduw had ik altijd al eens willen proberen!
  • Estée Lauder Sultry Nudes oogschaduwpalette. Deze zag ik liggen en vond ik echt prachtig. Helaas waren ze allemaal op. Gelukkig stond er toevallig een verkoopster naast mij, dus had ik het maar even gevraagd, waarna ze terugkwam met een hele voorraad van het palette…
  • Gratis Estée Lauder oogschaduw: weeral omdat ik te veel heb gekocht 😉

Ja, ik ben me er volledig van bewust dat ik zelf een winkel zou kunnen openen als ik zou willen. Mijn benen bibberden van enthousiasme toen ik terug in de auto stapte, altijd gezond zo naar de Estée Lauder gaan! Mijn ouders waren dan nog zo lief om het als een verjaardagscadeautje aan mij te geven, waardoor ik dus helemaal niets heb moeten betalen. Wat een schatten!

En nu ga ik nooit meer iets kopen! Beloofd…

Liefs

Saar

8 gedachtes over “Gigantische Shoplog: Estée Lauder Magazijnverkoop

  1. De dochters van mijn zus stalden eens al hun schoonheidsartikelen voor mij uit toen ik een weekend kwam logeren. Ik waande mij bij ICI Paris. Het was hilarisch, vooral mijn verbaasde gezicht. Ze hebben het er vaak nog over. Dus je bent echt niet de enige.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik zie hier zo mooie dingen :). Smashbox palette is zo mooi!

    Ik heb een van jouw photo on instagram gezien en dan heb ik op jouw blog gekomen.
    Ik heb ook gezien dat je voor apothekersassistent studeert. Ik heb dat ook in mijn middelbaare school gedaan en ik heb ook farmacie op uni gestudeerd. Maar ik kom van andere land en nu wacht ik op resultaten van gelijkwaardigheid hier in België. Hopelijk ga ik een daag in apotheek werken.
    Ik zie graag jouw foto’s van boeken en je bent zo goed georganiseerd 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

