Mijn Bullet Journal van Juni

1.jpg

In mijn achterhoofd bleef het maar ronddraaien, dat bullet journal, ik moet er nog eens werk van maken. Tussen het van buiten leren van medicaties, het kijken naar Netflix en het lezen van Schotse romannetjes (Oh Jamie toch #kwijl), ben ik er dan toch aan toe geraakt om mijn bullet journal van juni in elkaar te steken…

2.jpg

In juni heb ik duidelijk nog niet veel gepland. Buiten twee examens en mijn verjaardag, staan er geen grote dingen op til. Omdat het einde van het schooljaar op komst is, stoppen mijn lessen en de kunstacademie, wat ik eigenlijk heel jammer vind. Vroeger was er geen haar op mijn hoofd dat graag naar school ging en had ik veel liever vakantie, maar sinds enkele jaren vind ik het altijd spijtig dat ik geen vaste dingen meer heb om naartoe te gaan, zodra de vakantie start. Het zijn mijn wekelijkse uitjes, kansen om onder mensen te komen, eens fijn te babbelen en mijn gedachten te verzetten. Ik kijk dus niet geweldig veel uit naar de vakantieperiode, hoewel ik er zeker van ben dat ik dan ook druk bezet ben…

Bij mijn doelen van de maand staan o.a. slagen op mijn twee vakken, de zomervakantie wat inplannen en kijken wat ik volgend jaar precies ga doen van vakken. Het Spending Log mag ook niet ontbreken, want ik hoor mijn portemonnee kreunen tot hier…

3.jpg

In juni ga ik werk maken van te sporten! Dat is sneller gezegd dan gedaan. De vorige weken heb ik wel gesport, maar niet geweldig veel. Ik had het ook niet meer bijgehouden. Dus bij deze: let’s work that body! Vandaar dat ik ook een pagina heb gemaakt waar ik kan opschrijven wat ik precies heb gedaan.

Tijd om te werken, voor school en aan dat lichaam! Voor degenen die ook examens hebben: heel veel succes!

Yes, we can!

Liefs

Saar

6 gedachtes over “Mijn Bullet Journal van Juni

Geef een reactie

