Geshopt in Maastricht!

gekocht.jpg

Aangezien het woensdag Wereld MS dag was, wou ik graag iets leuks gaan doen. Ik zocht nog een kleedje en had wel eens zin om een keertje naar Maastricht te gaan. En voilà, we zijn geweest! Ik had een heel lijstje in de aanslag van dingen die ik eventueel wou kopen…

Ik ben een half dagje naar Maastricht geweest. Voor mij was dit zeker lang genoeg. Toen we daar kwamen, zijn we eerst lekker gaan eten. We gaan meestal bij Centre Ville, daar is het altijd heel lekker en niet duur.

eten.jpg

Na een heerlijk broodje binnengewerkt te hebben, was het tijd om wat rond te snuisteren in de stad. Ik ben eerst het Kruidvat binnen geweest. Daar zag ik proteïnedrankjes liggen. Omdat mijn kiné me aanraadde van zo’n drankjes eens te proberen (omdat ik vegetarisch ben en dus niet veel proteïne binnenkrijg), heb ik twee flesjes gekocht. Ik weet niet of ze meevallen, want ik heb ze nog nooit geprobeerd. Tips voor lekkere proteïnedrankjes zijn altijd welkom!

Ook had ik een nagellakje gekocht, namelijk Essie Mint Candy Apple. Ik heb deze al in mijn collectie zitten, maar omdat die zo oud is en heel dik geworden is, vond ik dat het tijd was voor een nieuw exemplaar. De lak die ik eigenlijk zocht (Essie Topless & Barefoot) kon ik helaas nergens vinden.

Daarna zijn we direct naar de Bijenkorf geweest. Omdat ik op een missie was om het perfecte kleedje te vinden, wou ik eerst daar eens gaan kijken. Helaas pindakaas, heb ik het niet gevonden. Wel heb ik in de bijenkorf een agenda voor volgend schooljaar gekocht. Ja, ik ben er vroeg bij, maar als het om schoolspulletjes gaat, ben ik altijd zeer enthousiast. De agenda leek me heel handig omdat het een overzicht van een week geeft op 2 bladzijden. Ook had ik een stickervel gekocht (die afgeprijsd was, bonusje), om eventueel op de agenda te plakken, aangezien het een gewoon zwart exemplaar is. Ik heb ondertussen al mijn Tysabri-afspraken al in mijn agenda gezet, klaar voor volgend schooljaar!

In de Bijenkorf hadden ze ook hele mooie glazen en mokken. Ik wou graag iets voor in mijn toekomstig appartementje kopen, een mooie handdoek of een glas, maar vond niet echt iets. Ze hadden wel hele mooie dingen van PIP studio, maar de meeste dingen kon je niet in de vaatwasser steken. Omdat ik het niet zie zitten om continu de afwas met de hand te doen, heb ik maar gepast…

_MG_5063.JPG

Na het bezoekje aan de bijenkorf, heb ik in de Lush mijn favorietje gekocht, namelijk The Comforter Bubble Bar. Mijn Lush spulletjes waren bijna op, dus was het een goed moment om mijn voorraad wat aan te vullen. Ik heb maar één ding gekocht, aangezien het niet heel lang goed blijft.

2.jpg

Een bezoekje aan Maastricht kan nooit zonder boekenhandel De Dominicanen te bezoeken. Dit is een prachtige boekenhandel die zich in een kerk bevindt. Ik zocht het tweede boek van de Outlander-serie, maar tot mijn verbazing, kon ik die nergens vinden. Het was helaas ook heel warm in de winkel, wat het niet zo aangenaam maakte om er lang rond te wandelen.

4.jpg

Als laatste ben ik een Etos winkel binnen gestapt. Dit is te vergelijken met een Kruidvat, maar omdat we Etos in België niet hebben, wou ik er graag een keer rondwandelen. Daar vond ik het make-up palette van Revolution. Ik heb het Flawless palette gekocht, maar ze hadden er zo veel keuze dat ik even een  paniekje kreeg. Een review van het palette volgt zeker!

Ook al had ik niet alles gevonden wat ik zocht, waaronder het perfecte kleedje en het tweede boek van Outlander, vond ik het wel een heel leuk dagje. Voor mij hoefde het niet langer te zijn, want mijn voeten en benen deden pijn van het rondwandelen. Ik ben heel blij met mijn aankopen en het belangrijkste van al: ik heb heerlijk genoten van Wereld MS Dag!

Liefs

Saar

6 gedachtes over “Geshopt in Maastricht!

Geef een reactie

