Get Summer Ready: Zomerse Blushes

1

Warme zonnestralen op je gezicht, wat wiegen in de hangmat met een lekker drankje en een goede deun, dat kan maar één ding betekenen: de zomer komt er aan! Niet alleen de zomerse kleedjes en rokjes komen terug uit de kast, ook die leuke kleurige make-upjes en blushes…

Een blush kan je er wat levendiger en gezonder doen laten uitzien. Het geeft een pop of colour en als je voor een opvallender kleurtje gaat, ziet het er heerlijk zomers uit. Hier zijn enkele van mijn favoriete vrolijke blushes uit mijn collectie!

In totaal heb ik twee Nars blushes, namelijk Orgasm en Cactus Flower. Orgasm (ja toffe naam), is een koraalkleurige poeder blush met gouden glittertjes in. Ook Cactus Flower heeft veel gouden glittertjes. Dit is echter een crème blush in een vlammend rode kleur. Het is niet de eenvoudigste om te gebruiken. Je moet er echt mee oppassen dat je niet veel gebruikt. Een kleine aanraking is al genoeg voor één kant. Het voordeel: je hebt er een gezond rood blosje van op je wangen, met zomerse gouden glitters. De glitters zie je wel, dus als je daar niet van houdt, kan je beter voor een andere gaan. Mac Cosmetics heeft bijvoorbeeld een matte rode blush genaamd Frankly Scarlett. Deze heb ik ook en moet je met een hele lichte hand gebruiken.

Van Mac Cosmetics vind ik Fleur Power een super leuke kleur. Mac beschrijft de kleur als een zachte, heldere rozige koraalkleur. Het is inderdaad, zoals ze zeggen, een in your face kleurtje, eentje waar je niet veel van moet gebruiken en die heel gepigmenteerd is. Het is een matte poeder, dus geen glitters te vinden hier…

2.jpg

Mijn all time favoriete crème blush is er eentje van YSL in kleur nr. 2. Dit ding is zo enorm gepigmenteerd dat je er heel lang mee toekomt. Een klein tikje met je vinger in de kleur en dan wat deppen op de wangen. Het geeft een fijne en natuurlijke kleur, waardoor je er gezond uitziet. De verpakking is ook zo mooi, met het gouden dekseltje! Helaas denk ik dat die uit het assortiment is gehaald, boehoe!

Als laatste staat de Dior Rosy Glow blush in 001 Petal op mijn lijstje. In de verpakking ziet de blush er fluoroze uit, maar van zodra je hem aanbrengt, zou hij van kleur veranderen en zich aanpassen aan je huidskleur. Of die dat doet, weet ik nog steeds niet echt, maar de kleur is heus niet zo fluo als in het doosje (gelukkig). Het wordt een mooie rozige en natuurlijke kleur, waar ik enorm fan van ben!

Met deze blushes ben ik klaar om aan de zomer te beginnen, met een vrolijke blos op mijn snoet!

Liefs

Saar

Geef een reactie

