Outfit Of The Day: Making Wishes

1.jpg

Tijdens de paasvakantie had ik een nieuw rokje gekocht. Ik zag het in de vitrine hangen en was direct verliefd. De roestbruine/oranje kleur vond ik heel leuk. De stijl van het rokje had ik al vaker gezien, met de knopjes op de voorkant. Maar na een mislukte aankoop op internet (de knopjes sprongen open toen ik ging zitten), viel ik op dit model met “valse” knopjes. Yes, geen openspringende rokjes meer 😉

3.jpg

Ik heb het rokje ook al eens gedragen met broekkousen, maar dat was niet echt een succes. De stof is heel zacht, maar kruipt omhoog als je er lange kousen onderaan doet, omdat het er aan blijft hangen. Het is er dus eentje voor blote benen.

Ik draag er gewoon sneakers onder, lekker comfy! Ik beloof je dat ik in het echt niet even wit ben als mijn schoenen en mijn bloesje (hoop ik toch)!

2.jpg

Het bloesje draag ik geregeld op rokjes. Mijn liefde voor streepjes, aah! En je kan het bijna met alles combineren…

Outfit:

Bloesje: S.Oliver
Rok: Nümph
Schoenen: Converse
Oorbellen: Six
Horloge: Polar A360

Liefs,
Saar

3 gedachtes over “Outfit Of The Day: Making Wishes

  1. Oh dat doet me aan één van mijn oudere rokjes denken. Dat probleem met het omhoog kruipen kan je verhelpen met een onderrokje in een glad materiaal. Zo heb ik er zelf eentje in huis zodat ik al mijn jurkjes en rokjes met leggings kan combineren in de herfst en winter.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

