Platform MS: 1 jaar Tysabri!

Op 22 april 2016 heb ik mijn eerste baxter Tysabri gekregen. Het was ondertussen al mijn vierde medicatie in 5 jaar om mijn MS wat onder controle te houden. Ik had de moed al wat opgegeven, zeker toen de professor zei dat ik me er veel beter van zou moeten voelen. Ja natuurlijk, dat kan toch niet?! Gelukkig is het tegendeel waar…

Geleidelijk aan begon ik me beter en beter te voelen. Ik kon vroeger opstaan en was uitgerust. Ik kon meer plannen op een dag en meer uitstapjes doen, zonder rekening te moeten houden met iets. Zalig! Voor mij is de Tysabri helemaal goedgekeurd en ik hoop dat ik me nog lang zo goed mag blijven voelen.

Het volledige artikel kan je lezen op Platform MS.

Liefs,

Saar

4 gedachtes over “Platform MS: 1 jaar Tysabri!

  1. Wat een mooi artikel en wat besef ik dan toch hoe kwetsbaar gezondheid is. Ik wens jou toe dat de Tysabri nog heel lang jou dat stuk kwaliteit van leven kan geven. Je bent een mooi mens Saar. En dapper! Een lieve groet van mij.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

