Plan with Me: April in Review+Bullet Journal van Mei+Video

1.jpgNet zoals mijn sportdagboek van de voorbije weken een gigantische fail was, was het invullen van mijn bullet journal in april ook een ontgoocheling. Ik denk dat het komt omdat ik na mijn drukke paasvakantie wat minder energie had. Dat betekent wat besparen op de minder essentiële vlakken. En hoewel bewegen uiterst belangrijk is, ben ik er toch niet toe gekomen.

Daarom staat mijn bullet journal van mei ook zo laat online. Ik moest eens diep nadenken over wat ik nu wél en niet in mijn boekje schrijf. In april had ik een hele to-do lijst er in gezet, waar uiteindelijk maar twee pagina’s van gevuld waren. Dat heb ik er dus terug uitgezwierd. Geef mij maar een weggooibaar to-do lijstje. Ook het overzicht van mijn blogs en youtubefilmpjes die ik online zet, staat er niet meer in. Het dankbaarheidsdagboek heb ik compacter gemaakt en met de foto van de maand samengevoegd tot highlights van mei. Er is heel wat veranderd dus!

fineliners.jpg

In de Hema heb ik een pakje highlighters en een pakje fineliners gekocht. Vooral de fineliners vind ik enorm fijn om te gebruiken. Ik heb ze op een workshop handlettering leren kennen. Ze schrijven heel goed en vegen (halleluja) niet uit! Ik heb twee euro per doosje gegeven. Je kon ook enkel zwarte fineliners kopen, maar dan had ik er direct twaalf. Mmm, toch wat veel, zo twaalf zwarte pennen. Ik ben gegaan voor de doos met vier kleuren.

3.jpg

Ik heb mijn spending log onder mijn maandelijkse doelen en favorieten gezet. Dit gebruik ik allemaal wel vaak, alsook het maandelijks overzicht. De folie washi-tape is van Ava. Ik vind folie tape echt zo mooi ogen!

4.jpg

In mijn tracker heb ik voorlopig sport, auto, studeren en no spend gezet. Het auto-vakje kleur ik als ik alleen met de auto heb gereden, het no spend-vakje op een dag dat ik niets heb uitgegeven (uhum). Het leek me tof om eens te kijken op hoeveel dagen ik nu eigenlijk geld uitgeef, om er een overzichtje van te krijgen.

Bij highlights van mei ga ik wat herinneringen schrijven, dingen waar ik dankbaar voor ben, of leuke foto’s plakken. Ook heb ik mijn examenplanning aangevuld, aangezien ik volgende week weer een examen voor de boeg heb. Mijn lijst met series die ik aan het kijken ben, heb ik een update gegeven.

De maand mei is een stuk compacter dan de vorige maanden, maar ik hoop op deze manier alles beter te kunnen invullen en bijhouden. Het was de vorige keer ook redelijk veel werk om al die kadertjes en lijntjes te trekken, dus heb ik het nu wat anders aangepakt. Ik ben benieuwd of het me deze maand beter lukt.

Het Youtube-filmpje kan je hier bekijken.

Liefs

Saar

 

2 gedachtes over “Plan with Me: April in Review+Bullet Journal van Mei+Video

  1. Ik ben zelf ook nog steeds met mijn Bullet Journal in de weer. Per maand staat er een menu, agenda en blogplanning in. Aan het einde van de maand verschijnt er een soort ‘Dit deed ik in…’-bladzijde en daar naast ééntje met hoogte -en dieptepunten. Verder hou ik in een getekende boekenkast per maand bij wat ik gelezen heb. Twee planken per bladzijde want anders zou het te klein worden en kon je de titels amper lezen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

