Outfit Of The Day: Celebrating 80 years

outfit1.jpg

Vorige week werd mijn bompa 80 jaar en dat moest natuurlijk stevig gevierd worden. Het feestje (lees:veel-te-veel-eten-feest) was een perfecte gelegenheid om me op te kleden en mijn favoriete feestkleedje aan te doen!

oufit2.jpgHet was goed weer, dus een vestje was niet echt nodig. Met trui was het te warm, zonder te koud. De oplossing: een sjaal! Toevallig heb ik een babyroze sjaal in mijn kleerkast, die heel goed bij mijn kleedje past.

outfit4.jpg

Tijdens de wandeling had ik echter een outfitprobleempje, aangezien mijn handtas het had begeven. De lits rond de schouder was afgescheurd, dus moest ik het doen met een geïmproviseerde clutch. Niet zo handig (ik begrijp het concept niet echt, waar moet je het ding laten?!). Het is al de tweede keer dat mijn tasje het begeeft, wat een pech!

outfit3.jpg

Mijn vorige outfitpost met dit kleedje, waarin ik het anders heb gestyled, kan je hier vinden.

Outfit:

Kleedje: Yumi
Sjaal: H&M
Armbanden: Biba
Schoenen: Palladium
Handtas: Gianni Chiarini

Liefs,

Saar

 

 

2 gedachtes over “Outfit Of The Day: Celebrating 80 years

Geef een reactie

