Outfit Of The Day: My Uniform

outfit1

Iedereen kent het wel. Je staat voor je kleerkast boordevol leuke items, maar hebt niets om aan te doen. Wat doe je dan? Je kiest de items die lekker zitten, die je heel graag ziet en die je net iets te veel aandoet. Voor mij is dat mijn hemdje en skinny jeans, met comfortabele Converse schoenen eronder. Je kan het bekijken als mijn uniform, mijn go-to outfit.

outfit2

Het hemdje had ik in de winkel van Maison Scotch zien hangen. Ik vond het super leuk, maar helaas ook super duur. Gelukkig kwam ik het ergens anders tegen waar het in de solden stond. Nog één maat hing er (oké ik liet misschien een kreetje) en het paste perfect. 10% korting is niet veel, maar het is beter dan niets, toch?

outfit3

Op het hemdje staan allerlei leuke items genaaid, zoals een zebra, een gitaar, een raket,… Ik moet er altijd eens naar kijken. Het ziet er super leuk uit! Ik voelde me een beetje schuldig om zo veel geld te geven aan één item, maar ik heb het al enorm veel aangedaan en heb er al veel plezier van gehad. Dit is zijn geld waard!

outfit4

Outfit:

Hemd: Maison Scotch
Huidskleurige top: H&M
Jeans: Vero Moda
Gouden sneakers: Converse
Horloge: Polar

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Outfit Of The Day: My Uniform

Geef een reactie

