Outfit Of The Day: Fearless

outfit1

Tijdens de paasvakantie heb ik tamelijk veel (uhum) geshopt. Ik weet het, in mijn vorige shoplog had ik gezegd dat ik niets meer ging kopen. Schrap die opmerking maar… Ik zag regelmatig de iets langere rok voorbijkomen in winkels en online, maar ik had het zelf nog nooit gepast. Mmm… misschien moet ik dat ook eens proberen!

Helaas had ik er een beetje schrik voor om er eentje te kopen (ja, echt iets om schrik van te hebben), omdat ik niet wist of de lengte me wel ging staan. Het was me ook een raadsel hoe ik het moest combineren, welke schoenen ik er onder aan zou doen, etc. Uiteindelijk ben ik even roekeloos geweest en heb ik er eentje gekocht met een tule stof (aah tule *voeg hartjes ogen emoji toe*).

outfit2

Doordat de rok een rek heeft, kan ik het wat hoger dragen, zodat het een hoge taille heeft en juist boven mijn knieën valt, of iets lager dragen. Omdat het met Pasen vrij koud was en ik toch absoluut mijn nieuw rokje wou aandoen, heb ik het gecombineerd met een leuke sweater en mijn gouden Converse schoenen. Het voordeel is dat je het zowel casual als opgekleed kunt dragen. De neutrale kleur maakt ook dat je er een leuk gekleurd t-shirtje op kunt dragen, of kunt gaan voor een nude top. Heel veel keuze dus!

outfit3

Ik ben eens benieuwd hoe ik het ga combineren als het wat warmer wordt. Waarschijnlijk met een ballerinaschoentje en een open topje.

De trui heb ik vorig jaar op een impulsief momentje gekocht in de JBC en ik ben er nog steeds enorm blij mee. Vooral de tekst “Fearless” past wel bij mij. Het geeft me altijd een hart onder de riem, een beetje moed en een goed gevoel als ik hem aan heb.

outfit4

Oké, ik had even een Belle en het Beest gevoel in dit rokje. De tule, de kleur en het zwiergehalte (ja, ik heb als een gek staan ronddraaien) geven me het gevoel alsof ik recht uit een Disney film ben gestapt, wat mij enorm gelukkig maakt. Soms moet je niet al te serieus zijn en gewoon kledij aandoen waar je je goed in voelt, zonder na te denken over wat andere mensen er van vinden. Dingen die je gelukkig maken, daar moet je je aan optrekken, ook al is het iets onbenulligs als een zwierig tulerokje en een trui die je wat moed geeft! Whatever makes you happy!

Outfit:

Sweater: JBC
Rokje: Vila
Gouden sneakers: Converse
Horloge: Polar
Ketting: Tiffany & Co
Oorbellen: Six
Lippenstift: Maybelline Peach Buff

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Outfit Of The Day: Fearless

Geef een reactie

