Review: Maybelline Matte Lippenstift in Peach Buff en Smokey Rose

lippenstift.jpg

Er zitten weer enkele nieuwe matte lippenstiften in mijn collectie. Deze keer zijn het twee van Maybelline. Op de display stonden drie neutrale tinten, een hele nude kleur, een iets meer draagbare versie en een prachtige tint die me doet denken aan een rozenboeketje. 

swatches.jpg
Links: 982 Peach Buff, Rechts: 987 Smokey Rose

Ik heb bewust de extreme nude kleur (981 Purely Nude) niet gekocht, omdat ik van mezelf weet dat ik die toch niet veel ga dragen. Ik hou enorm van een neutrale matte lippenstift, maar het dode lippeneffect hoeft voor mij ook weer niet.

De verpakking van deze matte lippenstiften van Maybelline vind ik heel stijlvol. De huls bestaat uit een mat zwarte verpakking. Mooi! Ik ben blij met de twee tinten die ik heb gekozen. De ene is een perzikachtige nude en de andere een iets diepere tint, met een zachtrode ondertoon. Vooral de tweede vind ik heel mooi met de matte finish. Zo eentje ben ik nog niet vaak tegengekomen.

De lippenstiften dragen heel fijn en zitten comfortabel, ook al zijn ze mat. Ze drogen mijn lippen niet uit en voelen, ondanks de gewoonlijk drogere textuur van een matte lippenstift, heel zacht.

gezicht
Links: 982 Peach Buff, Rechts: 987 Smokey Rose

Zoals je kan zien is Peach Buff zeker nude genoeg voor mijn huidskleur. De perzikkleurige ondertoon geeft het toch wat meer leven. Het is ook ideaal om te combineren met een wat meer dramatische ooglook. Dat balanceert alles wat uit. Smokey Rose is iets dieper en ideaal om elke dag te dragen.

Weer twee hele fijne aanwinsten in mijn collectie! De lippenstiften van Maybelline kosten 11,49 euro per stuk. Had ik ze nodig? Nee, ik kon er gewoon niet aan weerstaan…

#oopsIdiditagain

Liefs

Saar

 

5 gedachtes over “Review: Maybelline Matte Lippenstift in Peach Buff en Smokey Rose

Geef een reactie

