Sportdagboek nr 14: Doel bereikt!

wandelen

Wat een goede twee weken! Ik heb drie keer het doel van de 10 000 stappen gehaald, wat me meestal maar eens in het jaar overkomt. Dat het drie keer in twee weken gebeurt, vind ik best geweldig. Ik heb me ook heel goed gevoeld, dus dat zal wel de reden zijn dat ik heb kunnen gaan met die banaan.  

In het begin van het jaar had ik me voorgenomen om elke week 5 keer te sporten. Deze keer is het twee weken na elkaar gelukt. Ik ben drie keer met de wandelclub gaan wandelen en heb tussendoor ook nog wat gesport. Wat ben ik superblij dat het deze keer zo goed ging. Misschien gaat het de volgende weken weer niet zo geweldig, maar deze twee weken heb ik toch maar gehad! Des te meer ik kan werken aan mijn kracht, uithouding en spiertjes, des te beter…

stapjes

Ja, het bewijs van mijn 11 000 stappen is er! Het zonnetje heeft ook fijn geschenen, wat ervoor zorgde dat ik veel buiten kon. Veel vitamine D geslurpt, ook zeer belangrijk voor MS-patiënten! Mijn moeder zei tijdens de wandeling: “Waar is de tijd dat je amper aan de schooldeuren geraakte en kijk nu eens!” Ja hoor, ze heeft echt wel gelijk. Het verschil met een paar jaar geleden is enorm. Toen kon ik amper naar mijn leslokalen wandelen, die maar een paar honderd meter ver waren. Dit is waarschijnlijk mede mogelijk gemaakt door de juiste medicatie en het harde werk dat ik het voorbije jaar in mijn lichaam heb gestoken.

Sportdagboek:

Ma 27/03: Cross 20 min + krachtoef.
Di 28/03: /
Woe 29/03: Kiné
Do 30/03: Wandelen (5km)
Vrij 31/03: Kiné
Za 1/04: /
Zo 2/04: Wandelen (4km) (+10 000 stappen)

Ma 3/04: Kiné
Di 4/04: /
Woe 5/04: Winkelen = wandelen 😉
Do 6/04: /
Vrij 7/04: Bobbejaanland (+10 000 stappen)
Za 8/04: Wandelen
Zo 9/04: Wandelen (5km) + fietsen (+10 000 stappen)

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Sportdagboek nr 14: Doel bereikt!

Geef een reactie

