Favorieten van februari en maart

favo.jpg

Toen februari op zijn einde liep, had ik helaas niet genoeg favorieten verzameld voor een blogje. Deze maand daarentegen heb ik plots veel toffe producten, series en muziek ontdekt. Tijd voor een favorieten van de maand!

Onlangs heb ik wat nieuwe make-upjes gekocht. Mijn shoplog daarvan kan je hier lezen. Ik heb heel vaak de blush van Inika in de kleur Pink Petal gebruikt. Hij is heel handig om te gebruiken. Gewoon wat “dep dep” aan de ene kant en “dep dep” aan de andere kant en je bent klaar! Het nadeel is wel dat de applicator snel vuil wordt van de foundation die je gebruikt. Gelukkig kan je, van zodra het nodig is, de applicator er ook afdraaien en de losse poeder gebruiken.

De concealer van Inika heb ik ook al vele keren gebruikt in combinatie met de namaak beautyblender van het Kruidvat. Het is een beetje gênant hoe leuk ik het vind om te knijpen in het sponsje. Zeer fijne sensatie moet ik zeggen… De spons zorgt ervoor dat de concealer mooi geblend is en geeft een heel natuurlijk effect. Ik ben er tevreden mee.

Vorige maand bestond mijn make-up routine vooral uit de foundation van Bourjois. Mijn volledige review kan je hier vinden. Hij is heel eenvoudig om te gebruiken. Niet te veel werk mee, gewoon met de vingers aanbrengen en done!

Voor Kerstmis had ik van mijn tante een setje van The body shop gekregen. Het bestond uit een douchegel, bodybutter en handcrème met mangogeur. Wauw, wat ruikt dat lekker! De douchegel is al lang opgebruikt, maar de handcrème is toch ook een favorietje geworden. Het is een heerlijk fruitige en zomerse geur. Zeker eentje om eens aan te snuiven als je bij een Body Shop passeert.

Het oogschaduwpalette van Action moest ik toch ook een plaatsje geven. Het kostte me nog geen twee euro en de kwaliteit ervan is echt super. Het kleurenpalet is heel goed gekozen en doordat het allemaal neutrale kleurtjes zijn, heb ik het al vaak gebruikt. Mijn blog (mét swatches) kan je hier lezen.

gotham.jpg

Ik zat al een tijdje te zoeken naar een nieuwe serie om te kijken. Gelukkig is mijn kiné ook best wel een filmfanaat. Hij raadde me aan om Gotham te kijken, een serie gebasseerd op het verhaal van Batman. Omdat ik het verhaal van Batman niet geweldig goed ken, had ik schrik dat het niets voor mij ging zijn, maar integendeel. De basis van het verhaal ligt wel bij dat van Batman, maar zelfs als je daar helemaal niets van kent, kan je deze serie volgen. Het is eerder een misdaad/politieserie, waarbij ze telkens moorden oplossen. Ben je fan van NCIS of CSI? Dan moet je deze toch ook zeker eens een kans geven!

Ook ben ik naar Sherlock aan het kijken. Het is wel wat vreemd dat het een soort van filmserie is (elke aflevering duurt anderhalf uur), maar als er niets op tv is, zorgt dat wel voor een ontspannend avondje.

En dan nu mijn favoriete deuntjes van de voorbije maanden:

Oh en als je een keertje goed wilt lachen of een beter humeur wilt krijgen, moet je eens naar dit filmpje kijken. Wedden dat je instant vrolijk wordt?! Die gast kan beter dansen dan mij hoor, vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn hemels.

Dat ga ik thuis toch niet uitproberen…uhum *zoekt een moment wanneer er niemand thuis is*

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Favorieten van februari en maart

Geef een reactie

