Blogger Vriendenboek Zwartraafje

vriendenboek.jpg

Onlangs kreeg ik een lief mailtje van Liesbet, de dame achter de boekenblog Zwartraafje. Je hebt ze allemaal wel gekend, die boekjes die je in de lagere school rond gaf en werden ingevuld door je beste maatjes. Liesbet vroeg me of ik haar vriendenboek wou invullen. Natuurlijk deed ik dit met veel plezier!

De vragen gingen allemaal over mijn boekencollectie. Ik vond het heel tof om in te vullen en na te denken over mijn favoriete (en niet zo favoriete) boeken, welk boek de mooiste cover had en of ik mijn naam kon spellen met enkele titels. Ah, mijn boekencollectie, ik ben er best blij mee!

Het volledige artikeltje kan je hier lezen! Als je een toffe blog wilt lezen, om wat inspiratie op te doen voor je toekomstige boekenlijstje, moet je haar blog zeker bij je favorieten zetten!

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Blogger Vriendenboek Zwartraafje

Geef een reactie

