Plan with me: Maart in review+ Bullet journal april+ Video

april

Wauw, wat een lange titel voor een blog. Ik wist er gewoon geen andere! In deze blog ga ik vertellen over de dingen die ik vorige maand nog aan mijn bullet journal heb toegevoegd. Ook de inhoud van april kan je in de blog ontdekken. Natuurlijk heb ik het ook gefilmd, mét hilarische verkoudheidsbloopers! Mijn excuses voor het overdreven gesnotter…

Maart in review

examenplanning

Vorige maand heb ik er een examenplanning in gezet. Dit heb ik pas na mijn video gedaan. Het gaf me een fijn overzichtje van alle hoofdstukken die ik moest leren. Ik had er ook vinkboxjes voor gezet. Ah, die voldoening om het te kunnen afvinken: zalig!

todo.jpg

Ook heb ik een soort van weekly spread gemaakt. Dit was de eerste keer dat ik dat deed en het was een soort van experimentje, om te kijken of het handig zou zijn of niet. En ja hoor, het was best fijn om al mijn “to-do’s” op twee pagina’s te kunnen zetten i.p.v. tussen mijn geplande afspraken in mijn normale agenda. Het is meer overzichtelijk.

apothekersassistent

Ook leek het me handig om een beknopt overzichtje te hebben van mijn opleiding die ik doe. De vakken die ik heb gedaan, vink ik af. Bij diegene waarvan ik al weet op welke dag ze volgend schooljaar gaan vallen of wanneer ik ze ga doen, schrijf ik het er naast.

Bullet journal van april

monthly.jpg

Zoals altijd begin ik de maand met een maandelijks overzicht. Dit vind ik heel handig, dus blijf ik het zeker gebruiken.

tracker

Ook de tracker heb ik er terug tussen gezet. Ik was super enthousiast, want vorige maand had ik enkele nieuwe rolletjes washi-tape gekocht. Deze kon ik eindelijk eens gebruiken! Ik had al een paar dagen zin om mijn bullet journal voor april te maken, maar omdat ik examens had, moest ik het telkens uitstellen. Nu kon ik me dus even laten gaan! De washi-tape met de katten (zowel die links als rechts) alsook de tape met de vetplantjes/cacti op, heb ik gekocht in de Ava.

dankbaarheid.jpg

Naast een spending log, de foto van de maand en de wekelijkse to-do lijstjes, heb ik ook mijn dankbaarheidskalender weer uitgetekend. Hier hou ik bij welke leuke dingen er die dag gebeurd zijn of de dingen waarvoor ik dankbaar geweest ben. Op die manier probeer ik de positieve kanten van elke dag te benadrukken. De washi-tape met de bloemetjes heb ik gekocht op penstore.nl.

“Plan with me” – video

Ik ben weer enthousiast bezig geweest met plannen en kadertjes tekenen en ja hoor, dat moest gefilmd worden! Na mijn camera meermaals te vervloeken omdat de batterij altijd leeg was en mijn neus niet wou stoppen met lopen door die vervelende verkoudheid, stootte ik op veel frustraties en “doh”- momenten, wat weer heeft  geleid tot grappige bloopers. Dus bij deze: kijk zeker tot het einde!

De “plan with me” – video kan je hier bekijken! Abonneer je ook zeker op mijn Youtubekanaal en laat me gerust weten of je de video’s leuk vindt door een duimpje of een reactie! Ik ben nog wat moed aan het verzamelen om (nog eens) een vlog te maken (een day in the life of iets in die stijl), maar vind het bijzonder gek om mezelf op video te horen of te zien. Praten tegen een camera, het is toch iets aparts hoor! Brrr…

Liefs

Saar

 

10 gedachtes over “Plan with me: Maart in review+ Bullet journal april+ Video

  1. Wat een mooie invulling van je bullet journal. Ik vind het vooral ook erg leuk om meteen een deel van je washi-collectie te bewonderen. Mijn persoonlijke verzameling is al vrij uitvoerig maar ik blijf het tof vinden om nieuwe printjes te ontdekken bij andere bloggers.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

