Sportdagboek nr 12: Terug bij de wandelclub!

milo

Februari is weeral passé en nu het weer wat beter wordt, had ik zin om een oude hobby terug op te nemen. Nee, hip is het waarschijnlijk niet echt. Had ik me ingeschreven voor een triatlon, was het wel indrukwekkender geweest, maar nee dat is het ook niet. Ik ben namelijk terug bij de wandelclub gegaan. Very fancy, I know!

De eerste week van het sportdagboek heb ik niet veel gedaan. Dit kwam vooral omdat ik enorm stijf was van het badmintonnen dat ik de zondag ervoor had gedaan. Na nog een intense kinésessie die maandag, had ik even een recuperatieperiode nodig.

De tweede week ging het wat beter. Nu de temperaturen wat gestegen zijn en het zonnetje weer wat komt piepen, ben ik meer gaan wandelen. Sporten op de crosstrainer is ook fijn, maar er gaat niets boven wat frisse lucht en een wandeling met de hondjes. Daarom heb ik beslist om terug bij de wandelclub te gaan. Vroeger was ik er lid van, samen met mijn ouders. Maar na een hele periode niet geweest te zijn, zijn we er maar mee gestopt.

Omdat wandelen op een zondag best fijn kan zijn, schoot het me te binnen dat we vroeger bij de wandelclub waren. Een mailtje en een dagje later, waren we terug lid! Hopelijk kan ik nu elke week een tripje gaan wandelen. Ik kijk niet echt uit naar de pauzes tijdens het wandelen, want in de zalen waar je iets kan gaan drinken ruikt het altijd naar oudemensenzweet (de wandelclub is niet echt iets moderns), maar dat nemen we er dan maar bij! 😉 Ik kijk al uit naar fijne wandeltochten…

Sportdagboek:

Ma 27/02: Kiné
Di 28/02: /
Woe 1/03: /
Do 2/03: /
Vrij 3/03: Kiné
Za 4/03: /
Zo 5/03: /

Ma 6/03: 10 min. crosstrainer en krachtoefeningen
Di 7/03: /
Woe 8/03: Kiné
Do 9/03: /
Vrij 10/03: Kiné
Za 11/03: Wandelen
Zo 12/03: Wandelen

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Sportdagboek nr 12: Terug bij de wandelclub!

Geef een reactie

