Sportdagboek nr. 11: Verbazing, vooruitgang en badmintonnen

wandelen

Hoewel ik me tijdens mijn vorig sportdagboek niet geweldig voelde en veel last had van vermoeidheid, ging het deze keer weer veel beter. Hoe hard dat het toch kan schommelen bij MS hé?! 

Tijdens één van mijn vorige kinésessies, moest ik op een verhoog springen, waarna ik op een halve bal moest springen om mijn evenwicht te oefenen. Deze oefening had ik een half jaar geleden ook gedaan. Mijn kinesist vond het best grappig en verbazend dat ik deze keer wel met mijn twee voeten tegelijk van de grond geraakte. Voordien kon ik nooit met twee voeten tegelijk springen (denk: één been er op en nog één been op de grond). Ik was dan ook heel blij dat het me deze keer eindelijk eens lukte!

nike

Vorige zondag ben ik met vriendinnen gaan badmintonnen. Hoewel ik dacht dat het vrij rustig ging zijn, was het best intensief. In totaal heb ik twee uur gebadmintond, waar ik best wel trots op ben. Het feit dat ik niet heb moeten stoppen, geeft me zelfvertrouwen.

Na het badmintonnen had ik een enorm slappe rechterarm. Dat was weer een goed excuus om me een dagje te laten bedienen door mijn ouders (zielig gezicht, mijn arm is slap, please?!). Het badmintonnen op zich vond ik heel leuk, aangezien het toch al meer dan vijf jaar geleden is, dat ik het nog eens heb gedaan. Ik zag er helaas niet zo elegant uit met mijn tomatenhoofd. Maar hey, ik heb het toch maar gedaan!

Sportdagboek:

Ma 13/2: 15 minuten crosstrainer, krachtoefeningen en gaan wandelen
Di 14/2: /
Woe 15/2: Kiné
Do 16/2: 20 minuten crosstrainer en krachtoefeningen
Vrij 17/2: Kiné
Za 18/2: /
Zo 19/2: Fietsen

Ma 20/2: /
Di 21/2: /
Woe 22/2: Kiné
Do 23/2: /
Vrij 24/2: Tysabri dag
Za 25/2: Wandelen
Zo 26/2: Badmintonnen

Het is altijd fijn om te merken dat je vooruitgang boekt, hoe klein deze ook is.

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Sportdagboek nr. 11: Verbazing, vooruitgang en badmintonnen

Geef een reactie

