Outfit Of The Day: Blue Bird

2

Op het moment dat het zonnetje tussen de wolken kwam piepen, zag ik de perfecte kans om een outfitpost te maken. Met lieve oogjes keek ik naar mijn fotograaf (alez het is weer van dat, zal hij gedacht hebben) en overtuigde hem voor een kleine fotoshoot. Mijn eerste dosis vitamine D heb ik al binnen door het fijne weer!

redcoat

Mijn rode jas is één van mijn favoriete items in mijn kleerkast. Op de voorkant heeft die een grote strik als je hem dichtritst. Deze jas kan een gewone of kleurloze outfit direct omtoveren tot eentje met wat pit. Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht in de wintersolden bij Mexx.

Mijn moeder en ik zijn het er duidelijk over eens. In het echt zijn de broekkousen flatterender dan op een foto. Het kleedje heb ik een paar jaar geleden in de JBC gekocht. Het is eentje zonder mouwen, maar redelijk kort van lengte. Daarom doe ik het het meest aan in de herfst of winter, zodat ik er broekkousen kan onder aan doen.

3

Mijn zwarte oxford schoentjes vergelijk ik vaak met bowlingschoenen. Ze zien er zo gelukkig niet uit, maar vanbinnen is de zool ook zacht en squichy, net zoals de tweekleurige schoenen van de bowlingbaan. Ik doe ze alleszins heel graag aan, vooral onder een jurkje.

shoes

Outfit:

Jas: Mexx
Zwart truitje: Lola & Liza
Jurk: JBC
Broekkousen en kniekousen: Insua (Veritas)
Schoenen: Flair (Torfs)

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Outfit Of The Day: Blue Bird

Geef een reactie

