Mac Lipstick Collection #3 en swatches

1

Het is al even geleden dat ik nog eens een deeltje van mijn lippenstiftcollectie heb gedeeld. Deze keer zijn het de fellere kleurtjes. Ideaal voor de lente en de zomer die in aantocht zijn. Een mens mag al dromen van warmer weer hé? 

De tinten in deze blogpost gebruik ik het meest in de warmere maanden. Het zijn vrolijke kleurtjes die ik heel graag draag. Een mengeling tussen enorm gepigmenteerde lippenstiften en kleurtjes die je elke dag kan dragen.

2
Van links naar rechts: Lovelorn, See Sheer, On Hold, Vegas Volt, Scarlett Ibis

Lovelorn (lustre): Als ik zin heb in een echte roze kleur, ga ik vaak voor deze. Het is een roze tint, met een blauwe ondertoon. Omdat het een lustre is, is die wel heel gemakkelijk om te dragen. Hij is niet té gepigmenteerd en zorgt voor een frisse look. Je kan hem heel subtiel dragen, of je kan hem opbouwen tot een fellere kleur. Ik gebruik hem heel vaak.

See Sheer (lustre): See Sheer is een rode tint met een oranje/terra cotta ondertoon. Deze is, net zoals Lovelorn, ook een lustre. Hij is dus ook wat minder gepigmenteerd, maar dat zorgt voor een mooie en subtiele rode tint aan je lippen. Leuk als je graag een subtiel rood wil dragen.

On Hold (cremesheen): Eigenlijk is dit exact dezelfde kleur als See Sheer. Op de foto zie je een klein verschil, maar in het echte leven is het kleurverschil echt miniem. Je hebt ze dus niet allebei nodig. On Hold is een cremesheen, wat maakt dat hij zacht en romig is van textuur. Qua pigmentatie is hij ongeveer hetzelfde als See Sheer, misschien een beetje meer gepigmenteerd.

Vegas Volt (amplified): Eén van mijn favorieten van de felle kleuren die Mac heeft. Vegas Volt is een amplified, wat betekent dat de lippenstift serieus gepigmenteerd is. Niet echt de gemakkelijkste om netjes aan te brengen, maar zodra die erop zit, is het een prachtige koraalkleur. De kleur is echt in your face , lente in een lippenstiftHeel mooi!

Scarlett Ibis (matte): Als laatste van deze vijf lippenstiften, heb ik Scarlett Ibis. Het is een felle matte rode kleur. Net zoals Vegas Volt is het niet dé gemakkelijkste om aan te brengen, maar het is het wel waard. Vorig jaar had ik toevallig een kleedje gekocht in exact dezelfde kleur, dus telkens als ik dat kleedje aandoe, gebruik ik Scarlett Ibis. Het is een fel rode kleur met een oranje ondertoon. Ik vind ook dat die best mooi bij mijn lichte huidskleur past.

Dat waren mijn lente/zomerkleurtjes van mijn Mac lippenstiftcollectie. Ik denk dat ik hierna nog één blogpost kan doen met mijn allerdonkerste kleuren van Mac.

Komt er dan toch een einde aan?

Liefs

Saar

 

5 gedachtes over “Mac Lipstick Collection #3 en swatches

      1. Lieve Saar, ik lees jouw blogs met veel plezier. Naast het zoeken naar balans in je leven, waarin MS een belangrijke rol speelt, bruis je van levendigheid. Je bent een mooi mens. Blijf maar heerlijk schrijven.

        Liked by 2 people

Geef een reactie

