Opgemaakt nr. 4

opgemaakt

Aah, vuilnis, wie houdt er nu niet van? Eindelijk de bodem van een potje zien of een pruttel van een knijpfles horen, zalig toch! 😉 Deze keer heb ik weer lekker veel lege flesjes. Sommigen waren fijn om te gebruiken, anderen dan weer niet. Benieuwd wat ik er van vond?

2

De Ultra Doux shampoo met natuurlijk parelmoer rook heel lekker. Verder kan ik daar niet veel over zeggen. Shampoo is shampoo. Echt veel deed die niet, maar de shampoos van Ultra Doux vind ik wel altijd fijn. Hetzelfde voor de conditioner van Fructis. Hij zou je haren dikker maken, wat ik echt wel kan gebruiken met mijn fijne strengen. Maar het was te mooi om waar te zijn. Ik heb er toch geen voller haar van gekregen. Verder rook die wel fijn, maar ik zou hem niet opnieuw kopen.

Ik heb ook een klein flesje micellair water van Garnier opgebruikt. Ik vond deze heel fijn om te gebruiken. Hij is heel vergelijkbaar met Bioderma en verwijderde al mijn gezichtsmake-up. Helaas prikte die wel enorm in mijn ogen, ook al staat er op dat het voor gevoelige huid is. Ondertussen gebruik ik voor mijn oogmake-up een product van Clarins. Wat ben ik blij met deze vonds! Voor de rest van mijn gezichtsmake-up gebruik ik nog steeds micellair water.

3

Voor Kerst heb ik van mijn tante een setje van The Body Shop gekregen. Eentje met een mango geur. Wat rook die heerlijk! De bodylotion is nog niet op, maar de douchegel wel. Als ik nog eens een Body Shop passeer, ga ik zeker een mango douchegel kopen.

De Nuxe Rêve de miel lippenbalsem heb ik na een dik jaar intensief te gebruiken ook opgemaakt. Ik heb hem al meerdere keren opnieuw gekocht en het blijft een favoriet. Het enige nadeel is het potje. Na een tijdje is het niet echt hygiënisch meer om er steeds met je vinger door te schrapen. Ik heb nog wat lippenbalsems en ga die eerst opgebruiken. Daarna ga ik zeker nog eens een potje kopen.

Het is geen beautyproduct, maar ik heb ook een fluostift opgebruikt. Twee eigenlijk, maar er staat er maar eentje op de foto. Deze stift van Stabilo heb ik al (letterlijk) meer dan tien jaar. Ik vond hem altijd heel fijn, omdat hij veel kleur afgeeft maar niet doordrukt.

Vorig jaar heb ik een gratis handcrème bij Yves Rocher gekregen. Het was ook een kerstgeurtje. Hij rook heel fijn, naar vanille, maar was redelijk dun van consistentie. Ik heb ook nog twee staaltjes dagcrème van Yves Rocher opgebruikt. Ik vond ze heel aangenaam om te gebruiken, vooral de Hydra Végétal. Hij ruikt ook naar een dagcrème van Chanel, maar voor een fractie van de prijs. Ik heb dan ook de grote versie hiervan gekocht.

De twee mascara’s die ik heb opgemaakt zijn Benefit They’re Real en Maybelline Lash Sensational Luscious. Het zijn allebei favorieten van mij, maar de mascara van Maybelline is toch een stuk goedkoper dan die van Benefit. Daarom ga ik vaak voor die van Maybelline.

4

Een paar kerstperiodes geleden heb ik een douchegel van Yves Rocher gekregen. Het is de “candied orange & cinnamon” geur, een echt geurtje voor de feestdagen. Daarom dat ik ook heb gewacht met deze te gebruiken tot in kerstperiode. Rook fijn!

En als laatste heb ik een fles Listerine opgemaakt. Ik gebruik het liefst de Total Care, omdat die niet té intens is qua muntontploffing in de mond. Deze heb ik ook al verschillende keren opnieuw gekocht.

Ooh wat geeft dat een voldaan gevoel. Tijd om alle producten bij de vuilnis te dumpen!

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Opgemaakt nr. 4

Geef een reactie

