Momenten van de Maand: Januari

collage1

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand januari, die ik wil delen met jou.

converse

Donderdag 5 januari

Mijn moeder en ik hadden in een impulsieve bui beslist om naar een schoenenwinkel te rijden. Na wat rond te slenteren, zag ik deze gouden Converse schoentjes staan. Ik vond ze zo mooi, maar heb ze niet gekocht omdat ik al een soortgelijk paar heb (in ’t wit). Maar zoals dat gaat, bleven ze rondzwerven in mijn gedachten. Een paar dagen later zag ik de schoenen op Sarenza, maar helaas waren ze uitverkocht. Ik had mijn e-mailadres dan doorgegeven en een paar weken later zag ik een fijn mailtje in mijn in-box. Ze waren terug in stock! Ik heb ze uiteindelijk dus toch besteld en ben er heel blij mee!

toxicologie

Dinsdag 10 januari

Voor de kerstvakantie had ik examen toxicologie. Ik heb er heel hard voor geleerd, maar het examen was toch moeilijk. Ik ben heel blij met het resultaat en had niet verwacht dat ik zo veel punten zou hebben! Fijne meevaller! Voor degenen die het niet weten: ik studeer voor apothekersassistente 😉

fotoboek

Donderdag 12 januari

Tijdens januari heb ik hard aan mijn fotoboek van 2016 gewerkt. Wat is het veel werk, al die foto’s sorteren en er een mooi resultaat van maken. Ondertussen moet ik nog één maand doen. Maar ik heb me voorgenomen om dit voor het begin van de nieuwe maand in orde te brengen. Dat moet zeker lukken! Mijn doel voor februari: het fotoboek van 2015. Ja, ik werk van recent naar ouder…

zetel

Zaterdag 14 januari

Een namiddagje zetelshoppen. Ik woon nog bij mijn ouders, maar heb soms behoefte aan een eigen ruimte. Daarom heb ik plannen om van mijn bureauruimte een “lady-cave” te maken. Een zetel past er perfect in, alleen moest ik wat rekening houden met de grootte. In de winkel ziet het er altijd kleiner uit dan het in werkelijkheid is. Ik had een bepaalde look in gedachten en toen ik deze zetel zag staan, was ik direct verliefd. Ik heb wel gekozen voor een andere stof en kleur (lichtgrijs). Het duurt dus nog wel een paar weekjes voor ik de zetel heb, maar ik heb al kussentjes gekocht en een fleecedekentje (kan niet ontbreken). Ik ben zeer goed voorbereid! Nu alleen nog een zetel om ze in te leggen 😉

chemie

Donderdag 19 januari

Eind januari had ik examen chemie. Omdat studeren enorm vermoeiend is (met mijn MS en al), begin ik altijd een paar weken tot een maand op voorhand. Een beetje overdreven zou je denken, maar mijn techniek werkt wel! Zo kan ik moeilijke dagen vrij nemen en hoef ik me er geen zorgen over te maken of ik er wel ga geraken. Oh ja, het examen is heel goed gegaan!

gin

Zaterdag 21 januari

Ik wou enorm graag Lalaland zien. De film viel heel goed mee en behoort dan ook tot mijn favorieten van januari. Nadien ben ik nog iets gaan drinken. Normaal gezien drink ik nooit alcohol, maar deze keer wou ik toch eens een gin-tonic proberen. Wat was dat slecht! Ik kreeg een smalle pint met heel veel gin, waardoor ik niet alle tonic er kon ingieten. Resultaat: een zatte fles! (ik dus) Ai ai, ik ben ook niks gewoon hé?!

redvelvet

Zondag 22 januari

Vandaag verjaarde mijn oma. We hebben haar verrast met meeneem Chinees. De ganse familie heeft ervan gesmuld. En daarna natuurlijk nog een heerlijk toetje. Het red velvet cakeje was erg lekker. Njam!

houtskool

Dinsdag 24 januari

Toen ik begon aan deze houtskooltekening, dacht ik echt dat het een grote mislukking zou worden. Gezichten en handen tekenen is en blijft een uitdaging. Gelukkig werkt houtskool wel fijn en kan je het steeds uitgommen als je een drakenneus hebt getekend. Ik ben alleszins heel blij met het resultaat!

croque

Vrijdag 27 januari

Dagje Tysabri! De voormiddag was best saai en ging traag vooruit. Drie uur aan een baxter hangen en wat suffen. Er zijn leukere dingen. Daarom ben ik ’s middags iets lekkers gaan eten en heb ik nog wat winkeltjes gedaan. Als bij wonder vond ik het bloesje dat ik al zo vaak vast heb gehad aan 60% korting. Yes! ’s Avonds ben ik als een blok in slaap gevallen, maar ik heb wel een fijn dagje gehad.

Dat waren mijn momenten van januari! Nu ga ik snel verder werken aan mijn fotoboek, zodat deze klaar is voordat februari begint. Laat die nieuwe maand maar komen!

Liefs

Saar

3 gedachtes over “Momenten van de Maand: Januari

Geef een reactie

