Sportdagboek nr 9: pompen en wandelen tussen vuur

milo

Oepsie, een paar dagen te laat! Gelukkig denk ik dat niemand dat echt erg vindt. Na vorige week een drukke week te hebben (examen en dagje Tysabri), had ik even nood aan wat rust en ontspanning (niet dat dat vorige week ontbrak). Vandaar dat mijn sportdagboek een beetje later online staat, maar ik heb goed mijn best gedaan de voorbije weken!

Ik heb ook weer wat vooruitgang geboekt! Ja hoor, ik kan pompen, wat ik voordien niet kon. Toch een beetje een moment van trots. Het is altijd fijn om vooruitgang te zien en te realiseren dat al de moeite die je doet, toch wat oplevert.

Ik vond het de laatste tijd wat moeilijk om een goede afwisseling te vinden tussen de krachtoefeningen en de conditietraining op de crosstrainer. Daarom ben ik op het idee gekomen van eerst tien minuutjes op de crosstrainer te sporten, zodat ik al wat opgewarmd ben en dan krachtoefeningen te doen met gewichten. Als ik zin heb, kruip ik hierna terug voor tien minuutjes (of langer, naargelang de goesting) op de crosstrainer. Met een leuk muziekje erbij, werkt dit wel voor mij!

Helaas heb ik de voorbije week bijna elke dag hoofdpijn gehad (Tysabri bijwerking), wat sporten wat minder aantrekkelijk maakt. De hoofdpijn is nooit echt erg, maar een inspanning kan het wel verergeren.

vuurwandeling

De voorbije zaterdag heb ik ook een wandeling gemaakt met vriendinnen in de Olmense zoo. Het was er heel sfeervol. Na een lekker vettig frietje (moet kunnen), hebben we fijn gewandeld tussen de vuurkorven en halfnaakte vuurspuwers. Heel leuk!

Ma 16/01: wandelen
Di 17/01: wandelen
Woe 18/01: kiné
Do 19/01: /
Vrij 20/01: kiné
Za 21/01: crosstrainer 30 minuten + krachtoef.
Zo 22/01: crosstrainer 20 minuten + krachtoef.
Ma 23/01: /
Di 24/01: /
Woe 25/01: kiné
Do 26/01: /
Vrij 27/01: Tysabri dag (wel veel gewandeld)
Za 28/01: wandelen
Zo 29/01: /

Liefs

Saar

Geef een reactie

