Platform MS: Heaven On Earth

dthzccaa7ss-yiorgos-theo

MS heeft me veel dingen geleerd. Maar als er één ding is dat uitspringt uit de lijst, is het wel om de kleine dingen te appreciëren. Het voordeel: ook al heb ik een slechte dag, dan nog zijn er dingen waar ik van kan genieten.

Mijn eigen droomplekjes hoef ik dus niet ver te zoeken. Een heerlijk zacht bed of een zetel met een film erbij, het maakt me allemaal gelukkig, ook al gaat het die dag misschien niet zo goed.

Het volledige artikeltje over mijn “Heaven On Earth” kan je hier lezen.

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Platform MS: Heaven On Earth

Geef een reactie

