Watercolouring: It’s A Cactus Party!+ Video

cactus1

Na mijn ananas van vorige week, heb ik het deze week over een andere tropische boeg gegooid. Mijn obsessie met cactii(?)/cactussen(?) blijft bestaan. Daarom heb ik ze met liefde geverfd tijdens een vrij momentje. Deze keer geen handlettering erbij, gewoon wat waterverf.

Ondertussen ben ik een redelijke collectie aan schilderijtjes en prints aan het verzamelen in mijn tekenmap. Misschien dat ik ze inkader en als een collage aan de muur hang! Helaas moet ik daar nog even mee wachten, want ik ben mijn bureau aan ’t omtoveren tot een “lady-cave” (sleutelwoorden: zetel, dekentjes, kussens, tv, netflix, bureau, cactussen, planten, creatieve ruimte). Momenteel ben ik in grote verwachting van een zachte zetel. Deze wordt pas over zes weken geleverd. De finishing touch zal dus voor later zijn.

Anyway, het filmpje van mijn cactus party kan je hier bekijken op YouTube! De details over de gebruikte producten vind je in de beschrijving onderaan het filmpje.

Liefs

Saar

9 gedachtes over “Watercolouring: It’s A Cactus Party!+ Video

  1. Je hebt echt talent, je cactussen zijn echt mooi geworden! Trouwens, als het cactii zou zijn, dan sowieso met één i. (want us wordt i in het Latijn, dus cacti) Maarja, eigenlijk bestaat cacti niet omdat de Romeinen nog geen cactussen kenden 😦 Cacteeën kan trouwens ook, maar dan klinkt al helemaal niet haha! Eerlijk gezegd vind ik cacti het mooist klinken, hoewel dat dus niet goed is (jammer genoeg!)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

