Handlettering: Be A Pineapple + Video

pineapple

Omdat mijn eerste poging tot handlettering zo goed was meegevallen, wou ik er nog eens mee aan de slag gaan. Na wat te surfen op het internet en wat inspiratie op te doen, had ik een voorbeeld gevonden van een ananas met kalligrafie in. Op internet was hij niet gekleurd, dus heb ik hem nog wat opgevrolijkt met waterverf.

Ik moet toegeven, zelfs ik vind hem heel goed gelukt! Ik wil hem zeker inkaderen en een mooi plaatsje geven, want ik ben fan van verschillende quotes en patroontjes aan de muur!

Tijdens het maken van het schilderijtje heb ik mijn camera er ook boven gezet, zodat je het hele proces kan bekijken op YouTube. Voor de verschillende kleuren heb ik waterverf gebruikt, voor de tekst heb ik een zwart stiftje gebruikt (zowel de dunne als de dikke kant) van Marabu. De precieze materialen die ik heb gebruikt, heb ik onder het filmpje op YouTube vermeld.

De volledige video van mijn ananas kan je hier bekijken!

Ik ben er zeker van dat er nog een heleboel video’s en blogpost volgen over handlettering, aangezien ik het zo leuk vind om er mee te experimenteren en mijn creativiteit er op los te laten.

Liefs

Saar

6 gedachtes over “Handlettering: Be A Pineapple + Video

Geef een reactie

