Outfit Of The Day: Celebrating A New Year

1

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Of beter gezegd: solden! Ja, ik ben al voor het nieuwe jaar van start ging op koopjesjacht geweest. Verschillende keren zelfs (uhum)! Omdat niemand inspiratie had voor mijn nieuwjaarspakjes, heb ik ze gewoon zelf gekocht en laten inpakken. Heel handig, zo weet je dat je zeker iets heb wat je leuk vindt!

2.jpg

Zo had ik vorige week bij Zeb een nieuw kleedje gekocht (want ik heb er nog niet genoeg). Zoals dat gewoonlijk gaat, stond juist dat item niet in de solden. Gelukkig kreeg ik van mijn lieve ouders dan toch een jurkje! Dankjewel 🙂

Ook had ik nieuwe schoenen gekocht. Ik heb een hele tijd wat afstand gedaan van de blinkende lakéschoentjes, maar ben dan toch geplooid en heb ze gekocht. Deze stonden wel in de solden!

4

5.jpg

Bling bling! De kousen zijn eigenlijk kousenbroeken en geen aparte kniekousen. Alles hangt dus aan elkaar, wat best handig is want zo zakken ze niet naar beneden! Ook vind ik het leuk dat het jurkje lange mouwen heeft, zo hoef je niet na te denken welk truitje er op past als het koud is. Easy peasy…

3

Outfit
Jurkje: Only
Broekkousen: Veritas
Schoenen: Flair bij Torfs

Liefs

Saar

7 gedachtes over “Outfit Of The Day: Celebrating A New Year

Geef een reactie

