Review: Kiko Double Colour Baked Blush in Lively Coral

blush

Het uitstapje naar Turnhout een paar weken geleden was een succes! Naast het duo oogschaduwtje van Kiko, had ik ook een prachtige gebakken blush gekocht. In de winkel zag hij er heel mooi uit, met twee verschillende kleurtjes en een glittertje er doorheen. Helaas is dat ook één van mijn zwaktes en kon de ik blush niet laten liggen.

oogschaduwenblush

Kiko krijgt van mij een 5/5 voor verpakking. De blush is heel mooi verpakt! De rode verpakking laat de blush opvallen in mijn collectie. De ribbeltjes geven een heel mooi effect. De meeste make-up artikelen zitten in zwarte/zilveren doosjes, dus om eens een rode verpakking te zien, is een aangename verandering. Er zat ook nog een dun papiertje rond de blush, wat heel luxueus oogde. Mooi!

gebakken.jpg

De blush op zich ziet er geweldig uit. Hij is verkrijgbaar in twee kleuren: 01 Lively Coral en 02 Harmonious Bisque. Ik ben gegaan voor de eerste kleur, omdat de andere wat donkerdere tinten had. Omdat ik zo’n lichte huid heb, ga ik dan ook meestal voor de lichtere kleur.

De blush zag er in de winkel heel glitterend uit. Het is dan ook een mix tussen een blush en een highlighter. Ik had wel wat schrik dat die het effect van een discobal ging geven (niet zo mijn look), maar in natuurlijk licht zie je de glitters niet. Ik had misschien wat meer glow verwacht, maar op mijn huid is het highlight effect miniem.

swatch.jpg

Toch vind ik de kleur heel mooi en draagbaar. Het is een subtiele koraalkleur. Je hoeft er dus niet té voorzichtig mee te zijn (geen clowneffect) en hij komt heel natuurlijk over. Ik vind het kleurtje ook wel mooi voor de lente-en zomerdagen! De blush is gemakkelijk om te dragen, wat betekent dat ik hem vaak ga gebruiken.

Voor mij is deze blush goedgekeurd! Het is een mooie koraaltint en makkelijk te gebruiken. Hij ziet er ook geweldig uit. Ik heb 18 euro aan de blush gegeven, maar heb op de website gezien dat die ondertussen is afgeprijsd.

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Review: Kiko Double Colour Baked Blush in Lively Coral

Geef een reactie

