Fijne Feestdagen en Handlettering Video

feestdagen

Wat kan ik doen om iedereen fijne feestdagen te wensen op een originele manier? Ik moest er eigenlijk niet lang over nadenken. Het was al een tijdje geleden dat ik nog een video op YouTube had gezet en omdat ik graag wat wou experimenteren met handlettering (of moderne kalligrafie), heb ik het gefilmd!

Het was de eerste keer dat ik handlettering uitprobeerde. Na even op Pinterest wat inspiratie te verzamelen, had ik een idee van wat ik wou maken. Een simpele en feestelijke krans met een tekst in het midden, om eens te kijken of het iets voor mij is. Voor de uitwerking heb ik mijn nieuwe aquarelstiften gebruikt.

En ja hoor! Ik vond het heel fijn om te doen. Ik had enkele voorbeeldstijlen van letters afgedrukt (wat moet een mens toch doen zonder Pinterest) en heb er enkele uit gekozen die ik mooi vond. Na even klungelen met de tri-pod (met een stiekeme gniffel van mijn vader), heb ik alles gefilmd. Hoe ik precies te werk ben gegaan en welk materiaal ik er precies voor heb gebruikt, kan je in de beschrijving van mijn video vinden. Je kan mijn eerste poging tot handlettering hier ontdekken!

Bij deze wil ik je dus ook hele fijne feestdagen wensen! Ik proost op stabiliteit en geluk.

Ik hoop dat je kan genieten van heerlijke maaltijden en leuke pakjes, en dat je omringd mag worden door warmte en liefde.

Proost!

Liefs

Saar

P.S.: Je kan je altijd abonneren op mijn YouTube kanaal om up to date te blijven!

 

 

3 gedachtes over “Fijne Feestdagen en Handlettering Video

Geef een reactie

