Review: Kiko Baked Oogschaduw Duo in 08

oogschaduwenblush

Mijn eerste bezoek aan een Kiko winkel was een succes. Het was er heel rustig, dus kon ik al mijn tijd nemen om eens op mijn gemakje rond te kijken en alle productjes te ontdekken. Tijdens mijn ontdekkingstocht doorheen de winkel, ontdekte ik de gebakken oogschaduwduo’s. Wat waren ze mooi!

oogschaduw.jpg

Het was ongelooflijk moeilijk om uit al de kleurtjes een keuze te maken. Ik werd al een hele tijd door de crème oogschaduw van Chanel in de kleur Fantasme aangetrokken, maar die is toch tamelijk prijzig. Met die kleur in mijn achterhoofd, heb ik deze oogschaduw van Kiko gekocht in de kleur 08.

Het is een duo van een zilveren glitter en een licht gouden oogschaduw. Toen ik hem swatchte in de winkel, was ik verkocht (uhum, nog al eens). Hij glinsterde mooi en ik vond hem perfect voor de aankomende feestdagen. Je kan de oogschaduw ook uit de verpakking klikken en in een leeg oogschaduw palette van Kiko steken. Een excuus om meerdere kleurtjes te kopen! 😉 Nog een positief puntje: het doosje sluit magnetisch, wat toch wat luxueus aanvoelt.

swatch.jpg

De zilveren kleur is echt een prachtige glitteroogschaduw, terwijl de gouden kleur een mooie shimmery finish heeft. De voorbije weken heb ik de gouden kleur op mijn ooglid gedragen, met de zilveren kleur er boven op. Dit geeft een hele mooie tint van zilvergoud met een feestelijk glittertje. In de arcadeboog draag ik dan meestal een matte bruine kleur. Onder de oogschaduw draag ik steeds een Maybelline Color Tattoo, zodat de oogschaduw extra lang blijft zitten.

Het duo van Kiko draagt heel fijn. De glitter heeft een minieme fall-out, waardoor je gezicht niet vol hangt met glitterende spikkeltjes. Ideaal dus!

Ook de prijs viel heel goed mee. Ik heb voor dit gebakken oogschaduwduo 8,90 euro betaald, wat niet te veel is voor twee kleurtjes van goede kwaliteit.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee. De volgende keer dat ik Kiko nog eens bezoek, ga ik zeker nog eens halt houden bij deze oogschaduw duo’s.

Liefs

Saar

 

6 gedachtes over “Review: Kiko Baked Oogschaduw Duo in 08

Geef een reactie

