Sportdagboek nr. 6: vooruitgang boeken en kerstwandeling

wandelen

De voorbije twee weken heb ik flink mijn best gedaan. Ik kon niet elke dag bewegen op de crosstrainer of sporten, zoals ik graag had willen doen, maar dat vind ik niet zo erg. Rustdagen zijn ook belangrijk!

kineBij de kiné gaan we er stevig tegen aan. Ik heb voor de eerste keer oefeningen gedaan met gewichten van 5 kilo en met een beetje hulp, kreeg ik ze omhoog. Wetende dat ik een half jaar geleden nog oefeningen deed met gewichten van een halve kilo, heb ik toch al wat vooruitgang geboekt. Ik vertrek ginder meestal wel met puddingarmen- en benen. Nadat ik een uurtje op de zetel heb gerust, gaat het beter en kan ik weer verder met mijn dag.

Oh ja, ik heb mijn haren ook laten knippen. Of het handig is om een froe te hebben met het sporten? Nee niet echt, maar er is niets wat droogshampoo niet kan oplossen!

kerstwandeling.jpg

Vorige week vrijdag heb ik met een vriendin een kerstwandeling gemaakt rondom het Zilvermeer in Mol. Het was er enorm druk (alle parkings stonden vol) en het was eerder verder schuifelen tussen het volk i.p.v. wandelen. Maar door de vele vuurkorven en lichtjes, was het wel sfeervol. Ik had eerder verwacht dat het een markt ging zijn, maar het was wel degelijk een wandeling. Dit vond ik natuurlijk niet erg. Zo kon ik toch nog wat bewegen na een hele dag studeren, aangezien ik volgende week weer een examen heb. Ik ben ook een aantal keren gaan wandelen met mijn hondjes.

Ma 5/12: Kiné
Di 6/12: /
Woe 7/12: Kiné
Do 8/12: Crosstrainer 20 minuten en krachtoefeningen
Vrij 9/12: Winkelen = wandelen 😉
Za 10/12: /
Zo 11/12: Wandelen
Ma 12/12: Kiné
Di 13/12: /
Woe 14/12: Kiné
Do 15/12: Crosstrainer 15 minuten en krachtoefeningen
Vrij 16/12: Wandelen
Za 17/12: /
Zo 18/12: /

Ik ben alvast tevreden met de hoeveelheid! Op naar de volgende weken…

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Sportdagboek nr. 6: vooruitgang boeken en kerstwandeling

Geef een reactie

