Geshopt: winkelen in Turnhout

geshopt.jpg

Tijdens mijn dagje naar Turnhout heb ik vele winkeltjes bezocht. Kledij had ik sowieso niet nodig, maar toch heb ik een aantal leuke spulletjes gekocht!

In de Yves Rocher had ik een aantal cadeautjes gekocht. Doordat ik nog een bon had voor een gratis nagellakje bij aankoop, had ik die dan ook maar gebruikt. Ik had de keuze tussen een gouden en een rood lakje en ben uiteindelijk gegaan voor het laatste.

Tot mijn  verbazing was er ook een grote Lukas Creativ winkel. Dit is een winkel waar ze allerlei kunstmaterialen verkopen. Ik vind het altijd heel fijn om er eens rond te struinen en alle soorten verf en inktjes te bekijken. Uiteindelijk heb ik een potje gouden tekeninkt gekocht van het merk Winsor & Newton. Ik heb er ook rode inkt van en vind die heel goed. Ze hadden ook zilveren inkt, maar ik vind het wel mooi om in schilderijen wat gouden accenten te leggen. Ik ben er alvast heel blij mee!

kiko

Ik was nog nooit in een Kiko winkel geweest, dus wou ik er absoluut eens een bezoekje aan brengen. Mijn vader zette zich voor de tv die er hing (wat leren over hoe je makeup moet aanbrengen 😉 ), terwijl ik verschillende toertjes deed doorheen de winkel. Wat hadden ze mooie spulletjes! Ik heb een gebakken oogschaduw gekocht, met een gouden kant en een glitterende zilveren kant, en een gebakken blush/highlighter. Aah, zo mooi!

washi.jpg

In de winkel “De Banier” heb ik nog wat papierspulletjes gekocht. Ik had wat stickers gekocht met cactusjes en flamingo’s op en gouden details. Ook hadden ze er leuke doosjes met vijf verschillende soorten washi-tape. Dit was allebei van het merk Paper Poetry. Heel mooi! Bij de kassa lagen aquarellestiften. Deze heb ik ook gekocht om eens uit te proberen, want dat heb ik nog nooit gebruikt.

Ai, toch wel best wat gekocht. Heel wat dingen om me creatief mee bezig te houden, toch wel fijn! Sorry not sorry…

Een gedetailleerd verslag van dit shoppingtripje kan je hier lezen.

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Geshopt: winkelen in Turnhout

Geef een reactie

