Platform MS: Dankbaar

oxjo1iqbk7m-matt-jones

Geen inspiratie. Ai, dacht ik, waar moet ik nu over schrijven? Gelukkig kreeg ik juist op tijd een ingeving en voilà, mijn artikeltje voor Platform MS was weer geschreven. Omdat de kerstdagen eraan komen, dacht ik dat het een goed idee was om even stil te staan bij de dingen waar ik allemaal dankbaar voor ben. Dit jaar is het best veel!

Nieuwe medicatie die eindelijk werkt, een nieuwe opleiding die 100% meevalt en de steun van zoveel lieve mensen! Het was me nogal een jaartje, met veel dingen om enorm dankbaar voor te zijn, waaronder jullie. Wil je weten waar ik nog dankbaar voor ben? Mijn nieuw artikel kan je hier lezen.

Waar ben jij dankbaar voor geweest dit jaar?

Liefs

Saar

2 gedachtes over “Platform MS: Dankbaar

Geef een reactie

