Outfit Of The Day: Fifty Shades Of Grey

1.jpg

Oh, wat was het koud buiten! Even snel foto’s trekken en terug naar binnen. Mezelf wat opwarmen met warme pantoffels en een koffietje. Mmm, koud weer heeft zijn voordelen. Zo ook zachte flanellen hemdjes en botten met dikke kousen erin. Ik hou er toch wel van!

5

Meestal ga ik niet voor een volledig grijze outfit, want zoals je ondertussen misschien al wel weet, hou ik best van kleur in mijn kledij. Bij dit hemdje gaat mijn voorkeur toch uit naar mijn grijs/kaki jeansbroek, want ik vind dat de kleuren goed samengaan. Zelfs mijn nagels zijn grijs. Met mijn rode haren erbij, heb ik toch nog een pop of color (dat was bijna een “poop of color” geworden, oeps 😉 ).

3

Natuurlijk moest mijn vast medemodel ook bij op de foto. Zie ze eens posen, lief! De outfit is weer zeer comfy. Ideaal om ermee naar de avondles te gaan en in mijn chemieboeken te kijken. Meestal combineer ik het met een roze sjaal van H&M, om het geheel nog een extra aaibaarheidsfactor te geven (en om in weg te zakken als ik wat moe word).

4

Kusjes geven!

Outfit:

Hemd: Dorothy Perkins
Witte top: Esprit
Broek: Vero Moda
Schoenen: Merk onbekend
Sokken: Veritas
Handtas: Gianni Chiarini

Liefs

Saar

4 gedachtes over “Outfit Of The Day: Fifty Shades Of Grey

Geef een reactie

