Momenten van de maand: November

november

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand november, die ik wil delen met jou.

sauna

Dinsdag 1 november

Een avondje naar de sauna. Helaas viel het deze keer wat tegen. Sommige keren gaat het goed met mijn MS en de warmte, andere keren helemaal niet. Ik was super moe en mijn spieren waren heel slap geworden van de hitte. Voorlopig geen sauna meer voor mij.

milo

Vrijdag 4 november

Tysabri-dag! Ik had een baxter en een consultatie met de uitslag van de MRI-scan. Het is altijd afwachten hoe de resultaten zijn. Gelukkig was alles in orde! Mij dagboek over deze dag kan je hier lezen. Het is voorlopig de laatste Tysabri-update die ik online zet, aangezien alles vrijwel stabiel verloopt.

nagels

Zaterdag 5 november

De dag erna had ik een afspraak in het schoonheidssalon. Ik had voor de eerste keer gelnagels laten zetten. Het viel heel goed mee en het resultaat mocht er zeker zijn! Meer over deze manicure kan je hier ontdekken!

spiegel

Zondag 6 november

Aah, mijn nieuwe spiegel. Ik ben er nog altijd heel tevreden mee! Ik had hem op de kop getikt op een rommelmarkt die ik toevallig bezocht heb. De volledige spiegel kan je hier zien. Oh, en hij is nog steeds niet naar beneden gevallen ;).

steppegras

Vrijdag 11 november

Mijn opa was jarig. We zijn met de familie lekker uit eten geweest. Ik had gekozen voor een steppegras met een vispannetje onder. Natuurlijk was het veel te veel, zoals dat gaat met een steppegras, maar het smaakte!

schilderij

Dinsdag 15 november

Hoera! Na enkele weken te werken aan dit schilderij op de kunstacademie is die eindelijk klaar! Ik ben er tevreden over, maar het is niet mijn mooiste schilderij dat ik ooit heb gemaakt. Ondertussen ben ik bezig met een aquarel schilderij en een houtskooltekening. To be continued…

hondjes

Donderdag 17 november

Helaas kreeg ik die woensdag buikgriep. Ik voelde me die dag al extreem vermoeid en nadat ik ’s avonds mijn taco had opgegeten, wist ik waarom. Jep, hij kwam er terug uit. Wat haat ik buikgriep! Op donderdag had ik ’s avonds praktisch examen van EHBO. Ik voelde me enorm belabberd, maar was toch gegaan. Gelukkig duurde het examen maar tien minuten. Toen ik terug thuis kwam, moest ik direct naar het toilet lopen en kwam alles er uit. Ugh, maar positief gezien: ik was geslaagd op mijn examens! Hoera!!!

tapas

Vrijdag 25 november

De week erna was ik al veel beter en ben ik met mijn ouders tapas gaan eten. We hadden via Groupon een bon gekocht voor koude en warme tapas. Het was heel goed meegevallen! Het vlees heb ik aan mijn ouders gegeven (pescotariër en al), dus had ik alle lookbroodjes mogen opeten! Mmm…

chocolademelk

Zondag 27 november

Op zondag was ik met een vriendin naar “Fantastic Beasts & where to find them” gaan kijken. Ik vond de film heel goed. Hij had echt een Harry Potter vibe. Het moment dat het deuntje begon te spelen, deed toch wel deugd! Eindelijk nog eens een Harry Potter film. Wat had ik die gemist! Nadien zijn we nog iets gaan drinken. Het was een fijn dagje!

Dat waren ze, de momenten van november. Wat ben ik gelukkig dat mijn eerste examens meegevallen zijn, ook al had ik buikgriep. Een fijn filmpje erbij en wat creatief bezig geweest, het was een goede maand! Op naar december…

Liefs

Saar

Een gedachte over “Momenten van de maand: November

Geef een reactie

