Favorieten van de maand: November

favorietennovember

Een maandje vliegt toch snel voorbij hé? Daarom is het weer tijd om je mijn favorieten van november voor te stellen. Deze keer zijn het er niet zo heel veel, maar de dingen die in het lijstje staan, zijn hun plaatsje echt wel waard. 

Afgelopen maand heb ik een bezoekje gebracht aan de Estée Lauder bedrijfswinkel. Ik had niet zo veel gekocht, maar op mijn verlanglijstje stond wel een parfum van Jo Malone. Ik ben voor de geur Peony & Blush Suede Cologne gegaan. De parfum ruikt alsof die enorm veel gekost heeft (wat eigenlijk ook wel zo is). Ze hadden ook het grotere flesje, maar ik ben gegaan voor de kleinere. Zo kan ik al eens afwisselen tussen geurtjes.

Ook heb ik mijn Maybelline “Rosewood Pearl” lippenstift heel vaak gebruikt. Het review kan je hier lezen. Het is een neutrale kleur met een mooie glans. Doordat de kleur zo draagbaar is, heb ik hem al veel gestift.

Het boek waar ik vorige maand heel veel plezier aan heb gehad, is “Tienduizend hemels boven jou“. Het is het tweede boek van een trilogie. Het is een Young Adult verhaal, dat gaat over het reizen door verschillende dimensies. Ik vind het concept heel origineel en de boeken lezen vlot. Op het derde boek zal ik nog even moeten wachten, dat komt pas uit in het voorjaar. Maar ik vind het een echte aanrader!

Vorige maand heb ik in mijn auto vaak geluisterd naar het album van Gabrielle Aplin, namelijk “English Rain”. Het is niet haar meest recente muziekalbum, maar ik vind het echt fijn om naar te luisteren. In één woord kan ik de stijl omschrijven als “lief”. Het maakt me goed gezind en vrolijk.

En een favorieten post kan niet compleet zijn zonder er wat series aan toe te voegen. Vorige maand heb ik nog naar The Walking Dead seizoen 7 gekeken (die eerste aflevering, ik was in shock!), The Vampire Diaries seizoen 6 (mijn dagelijkse dosis Damon!) en Gilmore Girls. Van Gilmore Girls ben ik nog niet volledig overtuigd, omdat ik altijd vind dat ze zo snel tegen elkaar praten. Ik zit nog maar aan aflevering 3, dus ik ga het nog een kans geven.

Dat waren ze, mijn favorieten van november. Niet al te veel, maar ik ben wel blij met mijn lijstje!

Liefs

Saar

Geef een reactie

