Review: Maybelline Rosewood Pearl en Midnight Merlot

lippenstift.jpg

Tijdens mijn vorige shoppingtrip naar het Kruidvat, heb ik deze twee beauties van Maybelline gekocht. Ik had vlak voordien wat YouTube gekeken en zag de prachtige herfstkleur passeren in een video. Natuurlijk had ik er een mentale note van gemaakt – moet ik toch wel eens zoeken in het Kruidvat- en toen ik langs de Maybelline stand flaneerde, heb ik hem inderdaad gevonden!

namen.jpg

Naast de stand met de matte lippenstiften, stonden er ook van de ColorSensational lijn. Na mijn hele hand vol te kribbelen met allerlei kleuren lippenstift (geloof het of niet, er zat ook een pure witte kleur bij!), heb ik uiteindelijk de matte kleur “Midnight Merlot” en een neutrale alledaagse kleur “Rosewood Pearl” gekocht, inclusief met evil eye van de mama…

swatches.jpg

Zoals je kan zien, is de kleur “Rosewood Pearl” er eentje met een glans. Hij heeft een wat frosty finish, maar ik vind dat dit de kleur juist iets extra’s geeft. De lippenstift is heel fijn om te dragen, lekker smeuïg. Ik heb de lippenstift al heel vaak gebruikt sinds ik hem heb gekocht. Hij is ideaal om op schooldagen te dragen en zit permanent in mijn handtas.

“Midnight Merlot” is ook een prachtige kleur. Er zat nog een hele donkere matte tint in de collectie met een meer paarse ondertoon, maar ik was dan toch maar veilig voor de rode gegaan. Ook al is het een matte lippenstift, toch voelt die heel fijn aan op de lippen en is die totaal niet uitdrogend. Wel was die na het eten wat verdwenen. Bijstiften is dus een must! Ook is het niet dé makkelijkste om aan te brengen. Zonder een lippenborsteltje krijg je al snel het Miranda Sings effect… Niet al te elegant!

De lippenstiften hebben allebei een geur. Ik vind het eerder een “kinderschmink” geurtje, niet echt mijn favoriet, maar van zodra ik hem aanbreng, stoort het mij niet meer.

Ik ben heel blij met mijn impulsieve koopjes! Vooral de neutralere kleur heb ik al met veel liefde gebruikt. Ook de donkere kleur vind ik prachtig, vooral met de feestdagen in aantocht!

Liefs

Saar

 

Een gedachte over “Review: Maybelline Rosewood Pearl en Midnight Merlot

Geef een reactie

