Sportdagboek #4: TV Kijken En Zetelen

paddenstoel

De voorbije twee weken is het sporten nog steeds wat minder geweest. De eerste week zat ik nog met mijn examens, de tweede week had ik een zeer fijn geval van buikgriep. Helaas bestaat mijn dagboek daardoor meer uit streepjes dan uit sportactiviteiten.

Al kan ik wel zeggen, het wandelen gaat goed! Ik vind het minder intens dan het lopen en kan er meer van genieten. Hoewel het zo koud was! Brrr… Note to myself: als je twijfelt tussen je dikke en dunne winterjas, ga dan toch maar voor de dikke.

koud

De tweede week van dit sportdagboek heb ik meer genetflixt en op de zetel gelegen dan iets anders. Donderdag had ik een kinésessie gepland, maar die is eerder omgetoverd in een massagesessie. Bewegen met een slechte maag is echt niet te doen. ’s Avonds had ik nog een examen, even op de tanden bijten, examen gaan doen en zo snel mogelijk terug een zetel opzoeken.

TV kijken en zetelen, daar bestond mijn tweede week uit. Om er terug wat in te komen, heb ik die zondag een beetje gecrosstraind, maar het feit dat ik een halve week heb stilgelegen met een (dubbele) ziekte, voel ik wel. Gelukkig ben ik nu weer wat beter en zijn de examens gepasseerd. Terug klaar om er helemaal in te vliegen!

Ma 7/11: /
Di 8/11: Wandelen
Woe 9/11: /
Do 10/11: Kiné
Vrij 11/11: Wandelen
Za 12/11: Wandelen
Zo 13/11: 10 minuten crosstrainer

Ma 14/11: Kiné
Di 15/11: / 
Woe 16/11: /
Do 17/11: /
Vrij 18/11: /
Za 19/11: /
Zo 20/11: 15 minuten crosstrainer

Liefs

Saar

Geef een reactie

