Momenten van de Maand: Oktober

collage

Het leven bestaat uit allemaal momenten: goede, slechte, kleine en grote. Momenten die vanzelfsprekend zijn, die men niet eens opmerkt of momenten die je leven kunnen veranderen. Hier zijn de dingen die me zijn bijgebleven van de maand oktober, die ik wil delen met jou.

Oktober was toch een fijne maand, ondanks de halfjaarlijkse MRI-scan. Een onverwachts tripje naar Ikea, een cinemaatje meepikken en wat is een maand zonder eens lekker te gaan eten?

2

Vrijdag 7 oktober

Een dagje naar de MS kliniek vandaag! Het was weer tijd voor een maandelijkse baxter Tysabri. Mijn avonturen van die dag kan je hier ontdekken.

3

Zaterdag 8 oktober

Samen met mijn moeder ben ik naar “Miss Peregrine’s home for peculiar children” gaan kijken. Nadat we amper de titel konden uitspreken aan de kassa – euhm peculiar children – hebben we een gezellig avondje ontspanning gehad. Ik vond de film heel goed, hoewel ik het niet echt een kinderfilm vond. Hij was toch wel wat eng/luguber op sommige momenten.

4

Maandag 10 oktober

Eén van de laatste dagen dat ik ben gaan lopen. Milootje had al door dat het niet zo geweldig ging. Hij kwam even mee rusten. Ondertussen ben ik overgeschakeld op wandelen i.p.v. lopen en dat gaat veel beter!

mariaziekenhuis

Donderdag 13 oktober

MRI-scan! Naast de vele zenuwen, vond ik toch dat de scan goed was meegevallen. Ze waren heel vriendelijk in het ziekenhuis (wat al veel kan doen!) en de scan was direct voorbij. Een meevaller dus. Meer daarover kan je hier lezen.

9

Vrijdag 14 oktober

Mmm, wat gaan we vandaag weeral eten? Ik weet het! Balletjes van de Ikea! Wel, ik niet want ik eet geen vlees, maar mijn ouders hebben er toch goed van gesmuld. Naar de Ikea gaan is altijd een avontuurtje. Ik had thuis opgezocht op welke plaats in het magazijn ik de gewenste bureaustoel en kast kon vinden. Hierdoor hoefden we niet de hele weg door de showrooms te bewandelen. Een paar dagen later stond mijn kast al in elkaar (teamwork!) en mijn bureaustoel heb ik zelf in elkaar geknutseld. Zeg nu nog eens dat ik niet overweg kan met vijzen en schroeven?

6

Zaterdag 15 oktober

Een namiddagje uit met de vriendinnen. Eerst eens lekker eten en daarna nog wat nababbelen met een ijskoffie erbij. Heerlijk!

1

Dinsdag 18 oktober

Op de kunstacademie ben ik bezig met pauwenveren te schilderen. Ze zijn nog steeds niet af (door mijn examens ben ik een aantal keer niet gegaan), maar dat komt nog wel!

7

Zondag 23 oktober

Ontbijten op een zondag, beter kan het niet! Meestal ben ik geen ochtendmens en kan ik ’s ochtends niet uit mijn bed, maar die dag ging het gelukkig wat beter. Ik heb dan ook lekker genoten van mijn chocoladebroodje en vers fruitsapje. Njammie!

8

Dinsdag 25 oktober

Doordat ik het lopen vervangen heb door wandelen, komen de hondjes ook vaker buiten. Eens lekker door de modder dartelen, dat vinden ze helemaal niet erg! Het baasje daarentegen wel, als die alle acht smerige pootjes moet afvegen…

Dat waren mijn momenten van oktober! Een beetje later dan gewoonlijk (de schuld van de examens), maar het geeft toch weer een fijn en kort overzichtje van de voorbije maand.

Op naar de volgende!

Liefs

Saar

 

 

 

3 gedachtes over “Momenten van de Maand: Oktober

Geef een reactie

