Opgemaakt Nr. 3

opgemaakt3.jpg

Oh hallo! Hier ben ik weer met mijn vuilnis! Deze keer zitten er redelijk veel haarproducten bij. Ook mijn favoriete parfum heb ik (weer eens) opgebruikt. Kijk je even mee naar mijn lege verpakkingen? Mmm interesting, I know…

Ik zal van links naar rechts gaan, dat lijkt me het gemakkelijkste om er enigszins wat orde in te scheppen.

Als eerste heb ik twee geurkaarsen van Spaas opgemaakt. De ene is in de geur “apple cinnamon” en de andere in “white cake vanilla”. Mijn favoriet was de appel kaneel kaars. Deze gaf de meeste geur af en het deed me echt denken aan de kerstdagen. Ik heb hem dan ook al opnieuw gekocht. De Spaas kaarsen zijn verkrijgbaar in het Kruidvat.

Ook heb ik mijn Maybelline Color Tattoo in de kleur “On and On Bronze” opgemaakt. Er zit eigenlijk nog een heel klein beetje in langs de randen, maar dat is helemaal opgedroogd. Ik heb hem ontelbaar keren gebruikt en ja, hij zit al terug in mijn collectie (een nieuwe weliswaar). Ik heb deze color tattoo verschillende jaren kunnen gebruiken, dus het is zeker zijn geld waard!

Elk jaar tijdens de koudere maanden gebruik ik mijn Beyoncé Heat parfum. Meestal vraag ik hem voor Sinterklaas (ik voel me zo volwassen), maar omdat die dit jaar juist voor Sinterklaas op was, heb ik hem al opnieuw aangeschaft. Ik heb er in het Kruidvat een stevige prijsdiscussie over gehad (meer daarover in een toekomstig artikeltje), maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen kopen voor de juiste prijs (denk ik).

De Shanti Shower olie van Rituals stond al een hele tijd in onze douche. De geur is echt geweldig (zoals de meeste producten van Rituals). En hij is heel fijn om te gebruiken tijdens de wintermaanden. Hij schuimt wel niet zo hard als een gewone douchegel, maar die geur, mmm…

Aaah, het oudste product van de hoop, mijn Chi 44 iron guard. Ik heb hem jaaaren geleden gekocht (toen een heat protector nog niet bestond in België) en nu is die eindelijk op. De spray ruikt naar knappe mannelijke modellen (echt waar!), maar bij mij deed die mijn haren wat plakken. Ik zou hem niet opnieuw kopen, vooral omdat je dit soort producten nu gewoon in de drogisterij kan vinden.

De L’Oréal Elseve Extraordinary Clay droogshampoo en conditioner vond ik heel fijn! Vooral de geur is heel aangenaam. De droogshampoo heb ik opnieuw gekocht, de conditioner niet. Gewoon omdat ik afwisseling wil. Maar ik vind deze lijn van L’Oréal een echte aanrader.

Hier ben ik weer met mijn Nivea Double Effect Violet Senses deodorant! Ja, ik heb er nog een paar in mijn kast liggen. Tegen zweet doet die niet zo veel, maar die geur, die geur…

En als laatste leeg productje presenteer ik je mijn geliefde Kérastase Nectar Thermique. Het is (of was) een crème die je na het wassen op je lange lokken smeert om ze te beschermen tegen de warmte van de haardroger en om frizz tegen te gaan. Ik heb hem een vijftal jaren gebruikt en het was een holy grail product voor mij. Helaas verkopen ze hem nu niet meer (ik kan hem toch niet meer vinden op internet). Ondertussen gebruik ik mijn Redken Satinwear Blowdry Lotion die ik nog had staan. Die doet hetzelfde en is zelfs nog wat beter!

Oooh, dat waren ze! *loopt enthousiast naar de vuilnisbak om alles te recycleren*

Liefs

Saar

3 gedachtes over “Opgemaakt Nr. 3

Geef een reactie

