Outfit Of The Day: Falling For Fall

1.jpg

Casual en comfy. Zo kan ik mijn stijl meestal beschrijven, alsook deze keer. Geen felle kleurtjes, maar eerder wat neutralere tinten. Mag ook eens een keertje hé?! 

Ik ben nog steeds verliefd op mijn lichtroze sjaal van de H&M, dus die zal je hier waarschijnlijk nog een paar keer tegenkomen! Deze outfit draag ik heel graag. De schoenen en de broek geven het een stoerdere vibe. Combineer dat met roze tinten en voilà, ik ben weer zeer gelukkig!

2.jpg

De grijze trui doe ik enorm graag aan tijdens de koudere maanden. Ik heb hem een aantal jaar geleden gekocht in de E5 mode. Meestal is dat niet echt mijn type winkel, maar ik was op slag verliefd! De trui had ik gekocht met mijn reis naar Kopenhagen in het achterhoofd. Denemarken associeer ik niet echt met warm weer en ik had gelijk ook.

3

De schoenen zitten ook al een paar jaar in mijn collectie. Ze zien er al een beetje afgedragen uit, maar dat is een pluspuntje voor de look! Ze zijn heel comfortabel en ook al tikt de hak als ik ermee rondloop, toch zijn ze plat. Ideaal voor mijn instabiele MS-beentjes …

4.jpg

Ja, Mira wou er ook weer bij op! Wat had ze deugd van dat krabje… Even misbruik maken van de situatie, dacht ze 😉

Sjaal: H&M
Trui: E5 mode
Broek: Vero Moda
Schoenen: Hot Ice
Lippenstift: Mac Honeylove
Blush: Nars orgasm
Oorbellen: Six

Liefs

Saar

Geef een reactie

