Niet Alleen!

photo-1465711403138-162e171bb7e4.jpg

Toen ik een aantal weken geleden voor mijn MRI-scan zat te wachten, las ik plots iets wat mijn dagje en mijn bezoek aan het ziekenhuis een stukje beter en aangenamer maakte. Telkens ik voor een MRI-scan ga, verga ik van de zenuwen. Omdat ik deze keer dan ook nog eens een scan moest laten doen in een ander ziekenhuis, wist ik niet wat ik moest verwachten.

Mijn maandelijks artikeltje op Platform MS gaat hierover. Benieuwd wat mijn bezoek aan het ziekenhuis fijner maakte? Je kan het hier lezen.

Liefs

Saar

Een gedachte over “Niet Alleen!

Geef een reactie

